Båda era bilder finns med och uppfyllde kraven.
Fototävlingen
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftBåda era bilder finns med och uppfyllde kraven.Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
-
Fototävling på förstasidan.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
När kommer resultatet upp för januari?
MvhKommentar
-
Inom någon dag. Fixade upp februaribidragen igår och hann helt enkelt inte.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Många fina bilder denna månad! Verkar som att tävlingen bara blir större och större.
Själv kommer jag dock inte att rösta, eftersom jag har ett eget bidrag med. Det känns bäst så, så man inte råkar vara partisk.. Skulle jag rösta på alla andra utom min egen skulle det ju inte heller gynna min bild, som jag naturligtvis vill ska vinna :-D
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Eller det räknas kanske ut ett snitt per bild, så det inte har någon större betydelse om man röstar på alla eller inte? Isåfall kanske man skulle göra ett försök att vara saklig nog att bedömma konkurrenterna? Kanske säkrast för alla parter om jag låter bli ändå...
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Det räknas ut ett snitt på alla röster och det enda som påverkar possitivt/negativt, beroende på hur man tolkar det hela, är om man är ful nog att ge motståndarna låg poäng och den egna bilden bra poäng, men så är det väl förståss ingen som gör ;-)
Vi har dock detta under bevakning kan jag väl säga. För den som tänkte tanken. [:-)]Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Tyckte det var lite mystiskt att man skulle kunna rösta på sitt eget bidrag dock....eller ?// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Det skulle förståss kunna byggas bort, men då vi fortfarande använder det "gamla" fototävlingssystemet så fixar vi till det i det nya istället.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
-
Det kommer innan helgens slut kan jag redan nu garantera....Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Idag är sista dagen...men inget varsel? Hade varit bra med ett par dagars aktualisering så att så många som möjligt får en "påminnelse".
Och varför har det tillkommit 10 ytterliggare bidrag utan att det utannonserats? Jag såg nu att jag inte hade röstat på 10 foton och jag vet till 100% att jag röstade igenom alla tävlande foton första dagen. Hur blir röstfördelningen egentligen? Har de fått några röster alls? Om ingen vet att det tillkommit fler foton efterhand så kan ju de bidragen gå miste om en rättvis bedömning gjord av flertalet medlemmar.
Inte nog med det...hela 27 bidrag tävlar i Februari...var inte gränsen max 20 bidrag per månad eller har det ändrats?Senast redigerad av StefanL; 28 February 2006, 18:09.Kommentar
-
Det foto jag skickade in för nästa månad är med bland de nytillkomna - så uppenbarligen kan man nu tjuvtitta på nästa månads tävlande[]Kommentar
Kommentar