Sista chansen i september !!! Lämna röster och bidrag före 23:59, därefter startar tävlingen för oktober.
Fototävlingen
Kollaps
X
-
-
Nu finns resultat klart för september, samt ny tävling för oktober.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Nyhet i fototävlingen !!!!!
Deltagande fotografer kan nu gå in och se alla sina tävlingsbidrag inklusive vilket betyg de fick i respektive tävling.
Du hittar detta under Mina tävlingsbilder i Fototävlingen.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftNyhet i fototävlingen !!!!!
Deltagande fotografer kan nu gå in och se alla sina tävlingsbidrag inklusive vilket betyg de fick i respektive tävling.
Du hittar detta under Mina tävlingsbilder i Fototävlingen.
EDIT
När jag försöker gå in på "mina tävlingsbilder" kommer denna text upp:
Du har inte rätt att se någonannan fotografs betyg.
Är du moderator eller rätt fotograf, försök att logga in på nytt.
När jag sen loggar in så dyker det upp en sida som tackar för inloggandet men jag skickas tillbaks till sidan med den elaka röda texten och kommer alltså inte in på "mina tävlingsbilder"Senast redigerad av malplacerad; 01 October 2006, 03:54.||||Kommentar
-
Sådär, nu tror jag att det skall fungera, allt berodde på kontrollen av att enbart fotografen fick se eget resultat blev något hård.
När man vill göra något säkert så tar man ibland i lite för mycket
Verifiera funktionen igen, så hoppas jag allt är frid och fröjd.
En liten passus tiller fotografer som tittar efter betyg. Idag syns endast de senaste månadernas tävlingsbidrag, eftersom endast listning visas efter införandet av det "nya" behörighetssystemet, där ju kontroll sker mot ert forumsid.
Skall när jag får tid gå igenom gamla bidrag, söka ut vem som tagit bild och korrigera forumsid på dessa, så dyker de också upp.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Nu var det åter 5 dagar kvar för röstning och inlämning av tävlingsbidrag för november.
Rösta:
Skicka in bidrag:
Tänk på att novembertävlingen är årets sista deltävling inför den stora finalen där priser delas ut till slutvinnarna.
Dessa bilder är hittills med i finalen:
Lycka till !!!Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
2 dagar + några få timmar kvarstår nu tills nästa månadstävling.
Alltså drar det ihop sig för att komma med i sista deltävlingen med chans på den återstående finalplatsen.
Finalen pågår sedan under hela december månad.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftAlltså drar det ihop sig för att komma med i sista deltävlingen med chans på den återstående finalplatsen.Kommentar
-
Förutsättningarna är godaJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Sådär, nu påbörjas nedräkningen av de sista självande timmarna innan oktober resultatet blir klart och novembertävlingen startar. Än finns dock tid kvar för röstning och inskick av bidrag.
Senare under kvällen kommer jag även ut med ett informationsinlägg om den nya kommentarsfunktionen och hur den är tänkt att fungera.
Därefter strax efter 00:01 så släpps funktionen igång, men som sagt, mer info senare.....Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Nu finns resultat klart för oktober, samt ny tävling för november.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Från och med nu bör det gå mycket snabbare att ladda bilder i fototävlingen.
Gäller både småbilder på resultatsidor och pågående tävling, men även när man väljer större bild och får separat presentation av bilden inklusive kommentarer.
Funktionen "Se orginalstorlek på bild" har också ändrats så att den webbläsare man använder inte autmatiskt förminskar bilden.
Hoppas att dett verkligen skall ge ett uppsving i röstning och kommenterande av bilder.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftFrån och med nu bör det gå mycket snabbare att ladda bilder i fototävlingen.Kommentar
-
Ge exempel så att jag får verifiera.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftGe exempel så att jag får verifiera.Kommentar
Kommentar