Sista dagen..... tävling stängs 23:59
Fototävlingen
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääBam bam bam baaam....Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
-
Har haft 4 års-kalas med släkten idag för dottern och inte hunnit ägna sammanräkningen en tanke ännu.... imorgon väntar sjörövarkalas med kvarterets huliganer
Resultat för juni kommer alltså inom någon dag eller två.
Juli´s tävling ligger dock ute nu för röstning.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentarer.
Undrar när vi kommer kunna kommentera bilderna i tävlingarna, i januari diskuterades bla det i denna tråd http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=51730 är det något som det jobbas på eller har det gått i stå?||||Kommentar
-
Humm, en ny funktion efterfrågas av mig. Jag råkada av misstag klicka på knappen "skicka röst" på en bild i månadens fototävling utan att ha satt in betyg på den och då valdes automatiskt 0 av 10. Helt enkelt, ifall fältet sätt betyg = sätt betyg så ska det om man klickar på "rösta" komma upp ett meddelande "Du har ej satt poäng på denna bild" istället för att systemnet automatiskt väljer 0 som betyg. Hoppas ni kan fixa detta och ta bort min röst i juli månads fototävling då jag råkade ge första bilden 0 poäng på grund av att jag klickade fel./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag gjorde samma misstag förra månaden och Joakim fixade till det snabbt som attan, så att jag kunde lägga min 10 poängare.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradUndrar när vi kommer kunna kommentera bilderna i tävlingarna, i januari diskuterades bla det i denna tråd http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=51730 är det något som det jobbas på eller har det gått i stå?
Har lagt till den som en möjlig vidareutvecklingspunkt.
Ursprungligen postat av Jonas EHumm, en ny funktion efterfrågas av mig. Jag råkada av misstag klicka på knappen "skicka röst" på en bild i månadens fototävling utan att ha satt in betyg på den och då valdes automatiskt 0 av 10. Helt enkelt, ifall fältet sätt betyg = sätt betyg så ska det om man klickar på "rösta" komma upp ett meddelande "Du har ej satt poäng på denna bild" istället för att systemnet automatiskt väljer 0 som betyg. Hoppas ni kan fixa detta och ta bort min röst i juli månads fototävling då jag råkade ge första bilden 0 poäng på grund av att jag klickade fel.
Sätter även upp betyg 0 problematiken på utveklarlistan.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Joakim DraktoftResultat för juni kommer alltså inom någon dag eller två.
Lyfter fram Kjell Fohrmans åsikt som jag delar:
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanTror att alla förstår att det kan bli förseningar. Vad som däremot kan kännas frustrerande är att det skrivs i tråden att den är på gång men sedan händer inget
Du skrev den 6/6 - "Inom någon dag"
Du skrev den 11/6 - "Någon eller några dagar"
Om det nu visade sig att du inte hann med - varför då inte tala om det i tråden så slipper du denna diskussionGräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Ursprungligen postat av pnyJa, eller kanske tio?
Lyfter fram Kjell Fohrmans åsikt som jag delar:
Känns som om ansvarig för fototävlingen prioriterar den alltför lågt. Visst, man kan ha fullt upp med annat, men det är kanske dags att lämna över till någon annan med lite mer tid?
Fototävlingen hanteras normalt av Mats, men då hela fototävlingen till förra månaden byggdes om har han ännu inte fått info om vad som är förändrat, och därför får jag ta på mig det hela.
Resultaten ligger dock ute nu i denna tråd http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=53149Senast redigerad av Joakim Draktoft; 06 July 2006, 08:49.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Ursprungligen postat av Jonas EHumm, en ny funktion efterfrågas av mig. Jag råkada av misstag klicka på knappen "skicka röst" på en bild i månadens fototävling utan att ha satt in betyg på den och då valdes automatiskt 0 av 10. Helt enkelt, ifall fältet sätt betyg = sätt betyg så ska det om man klickar på "rösta" komma upp ett meddelande "Du har ej satt poäng på denna bild" istället för att systemnet automatiskt väljer 0 som betyg. Hoppas ni kan fixa detta och ta bort min röst i juli månads fototävling då jag råkade ge första bilden 0 poäng på grund av att jag klickade fel.
Vid knapptryckande på rösta, med vald -- Sätt betyg --, så kommer man till en sida som säger ogiltigt val, din röst är ej registrerad och du får möjlighet att rösta på nytt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Kommentar
Kommentar