Medlemskap

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Boerboel
    Användare
    • September 2002
    • 47

    Medlemskap

    Undrar om man betalar medlemsskap för ett år framåt, eller för ett kalenderår hos NCS?

    Mvh

    Helena
  • Anette
    Användare
    • April 2002
    • 178

    #2
    Hej Helena!

    Du betalar för ett kalenderår.
    Om du betalar in nu får du medlemstidningarna som getts ut i år samt några månaders möjlighet att utnyttja bonusen. Du kan också utnyttja möjligheten att köpa bra prylar till bra priser nu strax innan jul.

    Välkommen till oss...

    Anette

    Kommentar

    • Boerboel
      Användare
      • September 2002
      • 47

      #3
      Ok, läste under ett annat ämne, att sista dagen för rabatten var i måndags eller tisdags...

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Jag undrar om inte NCS är flexibla nog att ge tidsfrist till dig "Boerboel". Hur som helst så är det verkligen värt 295kr! Det är värt det pga de underbara ciklidblad som jag läst detta år och sedan för den rabatt man får möjlighet att utnyttja hos "sponsorer"...dvs Zoohandlare som ger rabatt på fisk och tillbehör.

        Jag har redan tjänat in medlemsavgiften genom mina rabattköp och med andra ord så har jag ju fått mina ciklidblad gratis...*s*

        Stefan, Skövde

        375L frigobkgr aluram...
        Tropheus sp.black Pemba F2.
        Ancistrus Golden.
        Spathodus Erythrodon VF.
        Lamprologus Ocellatus SO.

        2st 100L Yngelkar.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

          #5
          Hej,
          Betalar du Boerboel (eller någon annan för den delen) in avgiften just nu så ring samtidigt som du betalar in den till CarlAxel Peterson (08/37 97 26) som har hand om utskicken så kommer du också att få möjlihet att ta del av bonuserbjudandena.
          Ciklidhälsningar
          Kjell Fohrman

          Kommentar

          Arbetssätt...