Ja, den funkar. Coolt. Hur stora är de? Är de vildfångade?
Festae lek.
Kollaps
X
-
-
-
Stiligt! Hur gick du tillvaga for att fa upp den? JAg skulle kunna lagga upp film jag ocksa om jag bara visste hur man gor (utgar fran .AVI eller .WMV for tillfallet).Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Johan har du Festae och rebback ihop? Funkar det trots leken? Hur stort är karet och vilka andra invånare går i karet
coolt med filmen och vad snyggt paret är!Mvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonStiligt! Hur gick du tillvaga for att fa upp den? JAg skulle kunna lagga upp film jag ocksa om jag bara visste hur man gor (utgar fran .AVI eller .WMV for tillfallet).Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenhanen ca 15 honan ca 12, nope de är inte VF.Kommentar
-
-
-
Otroligt snygga! vart suggen på större syd och central amerikaner för ett tag sen. Skulle vilja ha festae men jag har inte plats snygga är dom i alla fall540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Vilka praktexemplar! Är det här fiskarna du köpte då även jag hade festae Johan? För ett år sedan typ?Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
alex, ja de får gå kvar tillsvidare, har en känsla sen bara att de kommer försvinna medt tiden, guldsömmarna klarar att ha sina frisimmande yngel en vecka, får se hur det går med festaena.
jeppe, tackar =)
FI det är inte exakt samma men det är ur samma kull. jag gav bort de jag hade, men sen ångrade jag mig o köpte fler som var ur samma kull.Kommentar
-
-
-
-
tell me about it, det är mycket som är skumt i mitt kar, både guldsömmen o festaen är hittils mycket annurlunda mot vad de sägs ska vara. de "enda" som försvinner är mina colombia tetror, men det är ju inte så konstigt de passar ju bra in i munnen på dem.
men att meaten får gå fritt trodde jag inte. men de går fint. iaf hittils.Kommentar
Kommentar