Ännu en gång ! Var på matchen, o såg hur Cute kids värld-raserades! DIF,är allt som behövs för att kunna sköta ett "perfekt#Ciklidakvarium! Har nån att invända om detta får ,vederbörande bevisa detta!!! Mr.Fish- RULES! -DIF-
Dif
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
DIF kanske är bra på att sköta akvarium, men hockey kan de inte...iallafall inte längre. Fotbollen vann dom bara pga att övriga lag har sååå himmelskt låg standard. *muuuuaaaaahh* [] -
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääNI KOMMER FÅ MÖTA BODEN I ALLSVENSKA ISHOCKEYN!Kommentar
-
Ursprungligen postat av TorstenE det där Gränspolisen ligger???
Dif-Luleå på tisdag. Man kan höra ekot av alla taklingar som lule tilldelar stockholmarna i det tomma globen ;-)Mvh AlexKommentar
-
-
-
Apberg o Apberg, hmm.. Det finns massor av djur på Djurgårn, VARGAR,m.m. Med facit i hand är Daniel o CO bara lessna för att inte kunna påminna mej o andra gårdare om vilken slags hjälp de bidrog med till medaljen. 8-1 talar sitt tydliga språk om att nån hjälp inte behövdes. Nu tror iaf jag att Bajen inte gjorde sig besvär för nån DIFares skull , utan enbart för en plats i R-L !
##Hörde att de ca30st Boråsare, som tagit sig till Stadion ska få match+resekostnad betald av Elfsborg, som tröst för en uselt genoförd match!!!
Hocky-säsongen börjat?? -Jag går i ide då snön börjar att falla ;-)Kommentar
-
-
Vilken tur att man som Boråsare är helt ointresserad av sådana där aktiviteter, annars kan jag hålla med om att det låter pinsamtTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyVilken tur att man som Boråsare är helt ointresserad av sådana där aktiviteter, annars kan jag hålla med om att det låter pinsamt
Laget i mitt hjärta spelade i Allsvenskan hela 80-talet (det klarade annars bara IFK och MFF), blev sedan bortmyglat (tre poäng för seger infördes) och rasade ihop. Höll i år på att åka ur tvåan.Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
Mina fiskar & burkarKommentar
Kommentar