If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ingen avatar angiven
Avatarer är små bilder som visas under ditt användarnamn tillsammans med dina inlägg. Man har ENDAST rätt att använda foton som tagits på en själv eller foton som man själv tagit. Att lägga in andras foton (utan skriftligt tillstånd) är absolut förbjudet och den som gör det stängs omedelbart av från Nordiska Ciklidsällskapets forum.
Använd ingen avatar X
Notera: Om du har en egenanpassad avatar kommer den att raderas om du väljer detta alternativ.
Jag kan alltså imte välja något annat än "Använd ingen avatar" Varför?
Dessutom ser reglerna för att posta ut så här: Du får posta nya ämnen
Du får posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får redigera dina inlägg
Jag får allstå inte posta några bifoga filer.... undrar varför?
En fråga, hur länge ska det ta för att bli riktig medlem? Jag ansökte för veckor sedan och inget händer överhuvudtaget, verkar inte finnas någon ansvarig som sköter den där biten längre.
samma här, ansökte för en och en halv vecka sedan men har inte hört något än. Är det för att det är så nära årsskiftet som det tar lite extra tid eller är det så att man måste söka om sitt medlemskap i januari och det är därför det skjuts upp?
Mats har fullt upp med CB4 samt andra utskick senaste tiden. Han kommer att beta av diverse medlemsärenden innan Jul. Det är så här med föreningsarbete... tyvärr har folk både arbete (även där en kulmen innan JUL!) och privatliv att sköta dessutom.
Kommentar