Håller på som bäst med att redigera och lägga upp diverse videoklipp på mina fiskar och akvarium på min hemsida men börjar få ont om utrymme då jag bara har 10 MB webspace att röra mig med. Det är synd för jag ahr några ytterligare klipp jag gärna skulle vilja lägga upp. Nån som vet nåt bra ställe där man kan få gratis reklamfritt webutrymme för filmsnuttar, typ en 20 MB eller liknande? Det verkar inte vara nåt problem med hemsidor och bilder men när det gäller filmklipp blir gratistjänsterna kinkigare.
Reklamfritt webutrymme för videoklipp?
Kollaps
X
-
Reklamfritt webutrymme för videoklipp?
simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Taggar: Ingen -
Om du inte vill snåla riktigt så mycket utan lägga nån hudring om året kan du få 500 MB billigt på www.b-one.net + egen domän billigt. Paketpris. Funkar hur bra som helst. -
-
Ursprungligen postat av ZaphiOm du inte vill snåla riktigt så mycket utan lägga nån hudring om året kan du få 500 MB billigt på www.b-one.net + egen domän billigt. Paketpris. Funkar hur bra som helst.
Det där ska jag absolut kolla närmare påsimma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Egen domännamn menar jag såklart. Jag har själv två sajter där och det funkar kanon. Kostar inte mer än 300kr per år för allting eller så. Lite dyrare första året med uppkoppling kanske...Kommentar
-
Kika på surftown. Har själv en sajt där. är grymt nöjd med dom.
MvhKommentar
-
Netvouz is a social bookmark manager where you can store your favorite links online and access them from any computer. You organize your bookmarks in folders and tag each bookmark with keywords and can then browse them by folder or tag, or search for them. You can make your bookmarks public or private, and if you have a blog you can also publish your bookmarks on it using our RSS feed.
Fick tipset på zoopet .Kommentar
-
Tack för alla tips. Jag kommer nog att köra på Zaphi's förslag men kommer att lägga upp på en gratistjänst de närmaste tiden tills dess det är klart.simma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
-
Ursprungligen postat av plecohttp://netvouz.com/skattefritt?categ...76775485682546
Fick tipset på zoopet .simma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
Kommentar