Ny gallup är utlagd på förstasidan. Resultaten från tidigare gallupar finns här:
Ny gallup
Kollaps
X
-
Ny gallup
Taggar: Ingen -
Hej
Man trycker på knappen Rösta! och tror att man skall komma till ett ställe där man kan rösta, och så har man redan röstat. Och röstat på det alternativ Myndigheten har valt att lägga först. Detta kan EVENTUELLT snedvrida resultatet något.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981) -
Jo det är en nackdel med denna typ av omröstningar. Joakim kanske kan ändra texten på knapppen till "Skicka" eller något liknande för att förtydliga.
En annan faktor att ta hänsyn till är att det är våra internetanvändande medlemmar som svarar, och det kan ge ett missvisande resultat i det här fallet. Man får tolka resultaten i galluparna med en nypa salt.Senast redigerad av Micke; 18 October 2005, 16:10.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael WHej
Man trycker på knappen Rösta! och tror att man skall komma till ett ställe där man kan rösta, och så har man redan röstat. Och röstat på det alternativ Myndigheten har valt att lägga först. Detta kan EVENTUELLT snedvrida resultatet något.
Där är det som på ciklid.se. Välj och sedan rösta (eller registreras det direkt)/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Ursprungligen postat av HankHar du aldrig sett typ Aftonbladets undersökningar
Där är det som på ciklid.se. Välj och sedan rösta (eller registreras det direkt)mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Ja, men det ska väl inte vara så svårt. Det är ju mycket enklare att ha det som det är. Vi ska väl inte gå tillbaka i tiden med en ny sida där man kryssar i vilken ruta man vill ha.
Som det är idag är det jättebra och ta inte bort det.
Ni borde byta frågor lite oftare bara. Jag tror att det varit samma fråga sen jag blev medlem här i typ mars.Kommentar
-
Att byta gallupar är någonting som vi definitivt måste göra oftare och där kan vi faktiskt få hjälp av er.
Maila in förslag på bra frågor med ett gäng alternativa svar, till adressen webinfo@ciklid.seJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kan man inte lägga till en funktion som gör att man börjar utan att ha kryssat i en ruta. klickar man då på rösta kommer ett varningsmeddelande up "du har inte kryssat i något alternativ".
Är det möjligt så hade det varit den bästa lösningen./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Det ar sallan jag gnaller men "stodja ciklidhobbyn", "vara med i en forening som agnar sig at sadant jag gillar" osv saknas sa jag tanker inte rosta!Senast redigerad av Ola Svensson; 18 October 2005, 23:33.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Visst kan man vara med i en föreningen av flera andra anledningar, men frågan avser man ser som viktigast av de alternativ som finns att välja på.Kommentar
-
Det var menat som ett skamt med ett visst allvar. De flesta vet nog att jag tycker att det ar dags att trycka pa foreningsbiten efter den valbehovliga "oj vad mycket du faktiskt far for pengarna" biten. NCS hade t ex en stor del i att en ny lag som vi alla hade lidit av inte blev av. Via CB sprids kunskap vilket folk som jag gillar och som jag nog har nytta av i slutandan, dvs jag gillar att andra laser CB aven om jag inte sjalv skulle lasa den (vilket jag forstas gor).Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag håller absolut med dig Ola, det är absolut ett av de viktigaste själen att jag är med i föreningen också. Förhoppningsvis kommer NCS att lägga en stor vikt vid det i framtiden också.
Frågan var ställd med syftet att rangordna de faktorer som finns att välja på. Sedan är jag fullt medveten om att det skulle gå att göra listan längre.Kommentar
-
Mitt alternativ "Att stötta en trevlig hobby och allt det som NCS står för vad gäller ciklider" finns inte medKommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiMitt alternativ "Att stötta en trevlig hobby och allt det som NCS står för vad gäller ciklider" finns inte medMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar