Hur går det?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-Maja
    Användare
    • December 2004
    • 1324

Hur går det?

Nu vill jag bryta in med en reflektion över hur det går. Forumet har ju funnits en tid och det var en ju ganska smärtsan mental förändringsprocess. För många. Men var är alla andra?

Eller allvarligt, finns det nå´n med lite statistik eller nå´n analys om vad som hänt rent "marknadsmässigt" efter omläggningen?
  • Kalle-El
    Användare
    • August 2005
    • 255

Jag tror att vyn över senast postade inlägg gör att många missar / inte orkar leta fram det nya som skrivs, därav tappet.

Utan att låta för mycket som en bakåtsträvare tycker nog jag att det gamla forumet fungerade bättre och smidigare, men man lär sig säkert detta också med tiden.

*imorgon ( läs måndag ) blir det antingen segerdans på Avenyn eller en snyftande hemresa i totalt mörker*

Kommentar

• Kalle-Maja
      Användare
      • December 2004
      • 1324

Jag tycker senasteinläggfunktionen är helt överlägsen. Förut fick du ju lita på menyn och att du var en regelbunden besökare. Nu kan man ju t ex snabbspola med "Senaste 1 dag" när man kommer efter.

Kommentar

• Kalle-El
        Användare
        • August 2005
        • 255

Den har jag *host* inte ens lyckats få att fungera ännu, men det kommer säkert!

Kommentar

Arbetssätt...