Ny inredning (Bilder)
Kollaps
X
-
Ny inredning (Bilder)
Taggar: Ingen -
-
-
-
-
-
Snyggt Laesk! Gillade också 720...ser kanonfint ut med endast två btn-moduler som ramar in inredningen. Fina firrar också!Kommentar
-
Ser ni att den högraste roten i 720:t speglar sig till att bli någon slags björnliknande uppgiven varelse? Kanske borde gå å lägga mig...Kommentar
-
-
Oj oj värst va många snälla svar man får medans man ligger å sover tack alla!
720 + 500 karet står här bakom mig i datarummet, 90 grader mot varandra sen 375 + ett 198 malawikar i tv-rummet
Fast i sovrummet är det tomt på kar, men de suger lite efter ett ca 300liters hörnakvarie..
men men, ekonomin ska ju räcka till så mkt annat me.Kommentar
-
-
Kalle-maja...menar du inte den btn-modul som finns till höger? Eller är det en rot?? Nu blev jag snurrig.[]
Ser ut som du säger, som en björn...men även som något gorillaliknande...hmm...mystisk effekt...hehe...Kommentar
-
"Kalle-maja...menar du inte den btn-modul som finns till höger? Eller är det en rot?? "
Ni ser väl att han har varit på Påskön och snott en av statyerna där.
Snygga kar för övrigt, nackdelen med dem är att det visar hur dålig jag är på att inreda mina kar.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
otroligt snygga kar!!! gillade 720 liters bäst. snygga nicaraguensisar.
hade ett kar 540liters med nicaraguensis men sålde dom för att få plats med en grupp tropheus...... tjatar nu på mamma och pappa att få köpa ett akvarium på 375 liter. men då måste skrivbordet ut för man har ju inte hur mycket plats som helst när man bara är 14 år. skulle jag köpa ett kar då skulle det bli nicaraguensis samt några halvstora syd eller central-amerikanska ciklider.540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
Kommentar