If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
men vad gillar du min hanne på omslaget!!! (stolt)!!!!
Deathdealer - en grymm kille!!!! *asg*
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Om du frågar mig så var den kanon! Ska själv ha saulosi nu, och din hane var helt klart en inspiration. Minns du att jag frågade dig om bilder på ditt kar? Helt lugnt svarade du för många månader sedan "det kommer". Jag är imponerad över att du höll på bilderna till denna tervliga upplaga av ciklidbladet.
Jag tycker artikeln om räkmix var bra och intressant, dock använder inte jag räkmix i nån större utsträckning själv. Den typen av artiklar gillar jag och välkomnar fler i Ciklidbladet.
men vad gillar du min hanne på omslaget!!! (stolt)!!!!
Deathdealer - en grymm kille!!!! *asg*
Jag har kikat på fisken, omslaget, då det gjorts reklam för nummer 4. Jag har undrat vilken fisk det är. Nu vet jag. Jag trodde att det var antingen en Saulosi eller en Demasoni. På små bilder har iaf jag svårt att se skillnad på dem, men jag har heller inte haft några vuxna exemplar själv, att titta på.
Kommentar