If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En casio exilim Ex-z30 kompaktkamera på 3 mpixlar och det syns.
En riktig skräpkamera om man jämför vad fotosnubbarna här kör med.När jag blir ekonomiskt oberoende blir det en digital systemkamera
Schysstaste hemciklidsida jag sett hittills. Jag blir avundsjuk. Vad ska du förbättra? Jaa, hmm, keep up the good work. Artiklarna ser man fram emot. Dina erfarenhetsbaserade fiskbeskrivningar i ungefär samma form men med olika innehåll är kanske det jag tycker sticker ut mest. Och designen med en strikt kontrastrik svartvit grund med bilder i färg är lugn.
Fin sida!
En sak som jag undrar över är din Copadichromis Azureus, den ser lite märklig ut men dock fin, den ser inte riktigt ut som en Copadichromis Azureus på något av dina kort, har du fler kort på den? vore isf kul o se då jag är misstänksam mot att det verkligen är en C.azureus... kan vara korten som är missvisande också men på första sidan ser den mer ut som en aulonocara i kroppen och på den andra bilden ser den nästan ut som en protomelas i mina ögon.
Senast redigerad av deelay; 14 October 2005, 00:56.
Anledning: mona blev mina =)
Fin sida!
En sak som jag undrar över är din Copadichromis Azureus, den ser lite märklig ut men dock fin, den ser inte riktigt ut som en Copadichromis Azureus på något av dina kort, har du fler kort på den? vore isf kul o se då jag är misstänksam mot att det verkligen är en C.azureus... kan vara korten som är missvisande också men på första sidan ser den mer ut som en aulonocara i kroppen och på den andra bilden ser den nästan ut som en protomelas i mina ögon.
Tjena!
Säger du det? Hmmm, undrar om inte fotona är lite missvisande för jag tycker den ser ut som en azureus om jag jämför med de bilder jag har sett, men det är klart säker kan man ju inte vara. Den är ca 15 cm och köpt som en F1 tillsammans med en hona som ser likadan ut i kroppsform. Jag har endast en annan bild som inte är så bra men det syns väl nåt i alla fall.
Hm tycker inte det stämmer riktigt... lite för kraftig skalle o för mycket blåfärg på kroppen utan dom svarta ränderna som brukar synas när dom är på g så att säga plus att formen är lite märklig.
Aha.. kan ju vara nått skumt med korten som sagt, vinklar o så som ger en skev bild av kroppsformen =(. Jag har kikat runt lite o beträffande just kroppsformen så verkar det som dom kanske blir lite kraftigare runt käkar o så med åldern... aja vi får hoppas du har C.azureus där hemma da =)
Kommentar