122 miljoner.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3613

122 miljoner.

tja, en hel del pengar för en sketen lottolapp...iallafall i norrbotten

Vad var det första ni hade gjort om ni var i samma läge som snubben på gotland? Ringa glasmästaren o fixa feta glasrutor till ett masshemmabygge? köpa en till lott eller spamma i forumet att ni vunnit?

har vi några visbybor här?[8]
    Senast redigerad av Alexander Ylipää; 11 October 2005, 22:47.
    Mvh Alex
  • Helenai
    Användare
    • October 2004
    • 269

Tjoooo... Rätt mycket även söderöver.
    Jag hade nog dragit ett djup andetag, slappnat av och sedan börjat le, brett och nästintill som en varg. Det hade varit gott med möjligheter istället för begränsningar.

Fast en hel del hade gått till Pakistan, m. fl. platser och människor.
    Varde ljus... och det vart mörker.

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=599007

Kommentar

• Ralph
      Användare
      • May 2002
      • 736

Jag hade köpt några kilometer strand nånstans runt Tanganyikasjön och börjat importera själv.

Kommentar

• PatrikMalmo
        Användare
        • May 2005
        • 4642

Svenska storvinnare ska ju enligt undersökningar vara rätt tråkiga. Så även jag, om jag hade vunnit... hade ordnat klart lägenheten fullständigt, köpt en ny garderob, ett gäng nya firrar samt en del verktyg. Efter det hade jag bjudit ett gäng bra vänner på BRA restaurang, och på kaffe någon helg - i New York. Shopping included.

Hade definitivt sagt upp mig från jobbet också, och betalat av studieskulden. Sen hade jag nog klurat lite på vilken fastighet jag vill äga här i Malmö... och resten är som man säger, historia.

Själv har jag dock tänkt klippa till på Triss. Det är det enda jag spelar på.

Hilsen,

P
        Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Magnus W
          Användare
          • April 2003
          • 101

Gjort mig skuldfri. Köpt en kåk och byggt om den grundligt; Akvarierum, mörkrum, fotoateljé och ett ordentligt kök. Vinkällare. Skaffat ett gäng skojiga kameror. En stereo som heter duga. Två inbyggda akvarier i gillestugan; 350x150x80 (LxBxH) ett sydamerika och ett Tanganyika. Anlitat en hemservicefirma för gräsklippning, rabattrensning, dammsugning och liknande.

Annars skulle jag leva som vanligt

-- MW

Kommentar

• Daniel Odell
            Användare
            • January 2003
            • 2437

Jag skulle gå bärsärk och skaffa mig en handfull nya laster, sedan börjat bygga ett imperium från min enorma våning i lärkstaden. Akvarium? Ptja, ett 10 kubik att husera mina "äkta" Channa barca i, som jag skulle flugit och fångat själv förstås. Eller om ja skulle köra till indien i min nya Porsche Carrera GT.
            fish r friend

Kommentar

• Hank
              Användare
              • April 2002
              • 1321

Ursprungligen postat av Daniel Odell
              Eller om ja skulle köra till indien i min nya Porsche Carrera GT.
              Håll till höger, jag kör om dig i min nya http://www.aftonbladet.se/vss/bil/st...711355,00.html
              /#378 Hank
              Zoonen:
              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
              http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• Jonas E
                Användare
                • February 2003
                • 2533

Ett hus vid Malawi-sjön hade inte skadat.....
                /Jonas
                540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Robin
                  Användare
                  • January 2003
                  • 4526

Det är riktigt svårt att spekulera i vad man skulle göra men en sak vet jag och det är att jag skulle bygga mig ett hus på västkusten. En strandtomt med brygga, båt och sandstrand. En jacuzzi skulle säkert finnas ute.
                  Mvh
                  Robin

Kommentar

• Kalle-Maja
                    Användare
                    • December 2004
                    • 1324

Jag skulle oxå dra direkt om jag hade förutsättningarna. Det här skitlandet skulle jag inte besöka en weekend ens om jag inte var född här. Håller med Robin om att west coast är bäst, för min del skulle det bli Californien, Thailand eller Marocco.
                    Senast redigerad av Kalle-Maja; 12 October 2005, 14:29.

Kommentar

Arbetssätt...