Jo i medlemsgalleriet ja men inte på artbeskrivningen, gilla artbeskrivningen där man även får tillfälle att se ynglen samt vuxna han och hon =) Jag får skicka lite bilder bara kul om ni får användning för dem.
Hjälp med foton till artregistret
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188 -
-
Ursprungligen postat av PeckersJo i medlemsgalleriet ja men inte på artbeskrivningen, gilla artbeskrivningen där man även får tillfälle att se ynglen samt vuxna han och hon =) Jag får skicka lite bilder bara kul om ni får användning för dem.
NCS kan alltså använda alla foton som finns i artgalleriet till artbeskrivningarna. Därför behöver vi först och främst bilder som saknas där. Sen är det givetvis alltid bra med variation, så det är inte fel att få in alternativ till de bilder som finns i medlemsgalleriet.
Det är bara att lägga in bilderna i denna tråden!Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenjag har skickat in till doovi samt metae, fick ni inte dem?Kommentar
-
Det finns en del bilder på både doovi och metae i medlemsgalleriet.Kommentar
-
Jag har mottagit ett antal bilder som är mailade till artregister@ciklid.se. Eftersom jag inte har tiden att lägga in allt (utvecklingen prioriteras från min sida) så kommer dessa att vidarebefodras till de som skall hantera artregistret (grupp utses inom kort).Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
jag använde den mailadress om står under fiskarna i artbeskrivnigs delen.. det var innan denna tråden dök upp. så klart är det mina bilder jag skicka upp o några av dom ligger säkert i meldlemsgalleriet.Kommentar
-
En stor fördel för oss om vi får fotona direkt i tråden är att vi då får dem i rätt storlek (500 pixlar i bredd). Då slipper vi sitta sitta och anpassa tusentals bilder. Den hjälpen tar vi gärna emot :-)Kommentar
-
okej, det var lite svårt då denna tråden inte fanns, då när jag skickade in mina bilder. kanske borde ta bort den mailadressen där då om det är bökigt att ta emot det.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenokej, det var lite svårt då denna tråden inte fanns, då när jag skickade in mina bilder.
Ursprungligen postat av johan_lindgrenkanske borde ta bort den mailadressen där då om det är bökigt att ta emot det.Kommentar
-
-
trodde du visste hur ni gjort,
Det finns i dagsläget ingen text eller bilder registrerade för denna art.
För övrig data, se "Snabbfakta" och, om tillgänglig, "I akvarium".
Vet du en bild ur Medlemmarnas bilder som skulle passa bra, skicka ett
mail med bildens länk till adressen artregister@ciklid.seKommentar
-
Tack Stelin!
Känner du till fångstplatsen? Kasanga?Kommentar
-
-
Visst kan vi ta bort den texten idag, och åter sätta dit den, den dag som vi fått in alla de bilder som vi kan ta från Medlemmarnas bilder, samt de som finns inklistrade i denna tråd.
Vi vill ju fortfarande inte hindra någon från att skicka oss bilder via mail, men för att underlätta för oss så ser vi förståss gärna att man lägga upp bilder här och då har automatisk korrekt bredd 500pixlar och så slipper vi det extra momentet att göra om alla bilder till 500pixlar.
Alltså fortsätt att lägga upp bildar i tråden, eller hänvisa till bild i Medlemmarnas bilder, eller skicak ett mail med bifogad bild.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar