Iofs lär du redan ha en satans massa bilder på nicaraguas, men men. Här är iafall min hane.
Hjälp med foton till artregistret
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack för alla bilder som ni lagt in! Det återstår fortfarande massor av bilder till de närmre 1000 arbeskrivningar som hittills lagts in. Glöm inte den utmärkta listan för att se vilka arter som det saknas foton på: http://www.ciklidbladet.se/artregist...lder_index.aspKommentar
-
Jag har en på Aulonocara ethelwynnae, ska bara leta upp den...=)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Lägger ni in redan befintliga arters foton först? Jag har inte sett att något av mina nyare foton finns med...inte heller arterna.Kommentar
-
Vi lägger in bilder succesivt efter vad tid medges. En arbetsgrupp för artregistret är under framtagande, webbinfoansvarig Magnus Arvidsson, a.k.a Bilbo, är den som samordnar tillsättande av gruppen, och detblir denna grupps uppgift att sedan lägga in bilder och producera text-material som saknas.
Det arbete som pågår just nu består främst av Micke som lägger in basfakta för art efter art, och det är just därför vi sett en markant ökning i antalet tillgängliga arter från 700 till närmare 1000 på bara någon vecka. Detta gör att vi inte hunnit lägga in så mycket av bilderna ännu, men som sagt det är på gång.
Vi är dock ytterst tacksamma för att ni skickar in bilder hit med korrekt formatering (500pixlar i bredd) och namnsättning, som sedan tidigare saknas i medlemmarnas bilder. Det gör jobbet med bildhantering mycket snabbare.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Stefan: Vi har inte riktigt kommit igång med arbetsgruppen som ska jobba med artregistret än. Därför är prioritet ett för tillfället att lägga in basfakta, när det blir lite tid över läggs även lite bilder in. När vi kommer igång för fullt med arbetet kommer bilder och beskrivningar att prioriteras, då är det bra om det finns foton att tillgå här.Kommentar
-
Joakim var snabbare...Kommentar
-
Ok. Behöver ni hjälp med något så maila mig...jag kan göra kortare, tillfälliga arbeten om ni önskar lägga ut en del på medlemmar.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av plecoGuianacara sp. "red cheek"Senast redigerad av Laesk; 22 November 2005, 18:32.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskTagit de foto hos kent i nol? Jag tog en likadan bild i helgen hehe...
Jätte snygg Cynotilapia afra "cobwe"Senast redigerad av pleco; 22 November 2005, 23:51.Kommentar
-
Kan ni inte lära er att använda mallen för filnamnet som bestämts tidigare i tråden? hade gjort livet mycket enkelt för de som ska lägga in bilderna.....att ni aldrig lär er ;-)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar