Produktrecensioner

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    Produktrecensioner

    För något år sedan har jag för mig att det talades om att ordna någon form av avdelning för produktrecensioner där användare kan fylla på produkter och sina personliga omdömen. Är det något som fortfarande är intressant?

    Jag själv tycker det vore suveränt att kunna se snabbt och lätt vad andra har för erfarenheter av pumpar, mediciner, preparat osv. som en vägledning när något skall köpas.

    www.cichlid-forum.com har ju en sådan funktion, men produkterna i USA och Europa verkar ju skilja sig en hel del i fabrikat och modeller, så där får man oftast inte så stor hjälp av den.
    Tony Englund
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    #2
    Jo det stämmer, när det blir kan säkert Magnus och Joakim ge ett mer exakt svar på. Det jag vet ska fixas först är: att få inång det nya forumet med alla funktioner (det börjar väl närna sig), få igång det nya artregistret så att vi kan börja fylla det med information, ny layout för ciklid.se och ombyggnad av "köp & sälj".
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

      #3
      Det finns långt gångna planer för en Produktguide i framtiden, men just nu saknas tid och resurser.

      En specifikation på innehåll skall tas fram och därefter behöver en projektledare tillsättas som driver det i hamn, samt en utvekclingsresurs som skriver koden. Som ni hör så börjar utveckling av ciklid.se att ta former som ett företag [].

      När vi fått stuns på detta så kommer information att kommuniceras ut.

      Tidplan blir någon gång under Q1 2006.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se
      ____________________________________________

      Kommentar

      • Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

        #4
        Jag hjälper gärna till att skriva ihop en plan iaf. Kanske även försöka fixa iordning en smidig lösning på koden också.
        Tony Englund

        Kommentar

        Arbetssätt...