Tips om billiga räkor

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • christer antonsson
    Användare
    • September 2002
    • 183

Tips om billiga räkor

Vill bara passa på och tipsa om billiga räkor på Coop denna vecka 5kg för 99:- ett fynd med bra kvalitet,stått och mixat hela kvällen ,så nu står man sig ett tag ....
    Christer Antonsson

1800 liter Troffar:
    Ikola
    Pemba
    Duboisi- Mazwa
    Red Rainbow- Kapere
  • Mr.Fish
    Användare
    • May 2004
    • 1403

Nu hamnade du nog lite fel här Christer.. Detta är NordiskaCiklidSällskapet, inte Nordiska
    MatSällskapet. -Men jag tackar för tipset, för genom ditt tips kan jag nu få räkor på smörrgåsen ett långt tag framöver. Varför ,kanske, inte ha "räk-skiva" (fräckt, o snålt=passar mej). Ja, du Christer, emot COOP i morrn! (först till kvarn gäller).
    Mvh. Mr.Fish

Kommentar

• christer antonsson
      Användare
      • September 2002
      • 183

Ursprungligen postat av Mr.Fish
      Nu hamnade du nog lite fel här Christer.. Detta är NordiskaCiklidSällskapet, inte Nordiska
      MatSällskapet. -Men jag tackar för tipset, för genom ditt tips kan jag nu få räkor på smörrgåsen ett långt tag framöver. Varför ,kanske, inte ha "räk-skiva" (fräckt, o snålt=passar mej). Ja, du Christer, emot COOP i morrn! (först till kvarn gäller).
      Mvh. Mr.Fish
      Kul kille !! Menade kanske inte att du skulle sätta i dig alla själv utan kanske dela med dig till dina fiskar om du har några?!
      Christer Antonsson

1800 liter Troffar:
      Ikola
      Pemba
      Duboisi- Mazwa
      Red Rainbow- Kapere

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10777

Bra tips Christer...ska se om jag kan fånga ett paket innan det höjs igen. Kanske är det läge att göra en räkmix i helgen.

Kommentar

• deelay
          Användare
          • September 2002
          • 5394

haha jo det va faktiskt lite roligt...
          http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

Arbetssätt...