Vill bara passa på och tipsa om billiga räkor på Coop denna vecka 5kg för 99:- ett fynd med bra kvalitet,stått och mixat hela kvällen ,så nu står man sig ett tag ....
Tips om billiga räkor
Kollaps
X
-
Tips om billiga räkor
Christer Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- KapereTaggar: Ingen -
Nu hamnade du nog lite fel här Christer.. Detta är NordiskaCiklidSällskapet, inte Nordiska
MatSällskapet. -Men jag tackar för tipset, för genom ditt tips kan jag nu få räkor på smörrgåsen ett långt tag framöver. Varför ,kanske, inte ha "räk-skiva" (fräckt, o snålt=passar mej). Ja, du Christer, emot COOP i morrn! (först till kvarn gäller).
Mvh. Mr.Fish -
Ursprungligen postat av Mr.FishNu hamnade du nog lite fel här Christer.. Detta är NordiskaCiklidSällskapet, inte Nordiska
MatSällskapet. -Men jag tackar för tipset, för genom ditt tips kan jag nu få räkor på smörrgåsen ett långt tag framöver. Varför ,kanske, inte ha "räk-skiva" (fräckt, o snålt=passar mej). Ja, du Christer, emot COOP i morrn! (först till kvarn gäller).
Mvh. Mr.FishChrister Antonsson
1800 liter Troffar:
Ikola
Pemba
Duboisi- Mazwa
Red Rainbow- KapereKommentar
-
Bra tips Christer...ska se om jag kan fånga ett paket innan det höjs igen. Kanske är det läge att göra en räkmix i helgen.Kommentar
-
Kommentar