Har också fått min DVD .
Nicaragua DVD
Kollaps
X
-
-
-
-
-
Nå va tycker ni nu då när ni äntligen har DVD:n. Störtskön rulle eller hur? Att se tuba cruisa i strömmen, eller att se skymten av en loisellei gjorde mig extra glad!Anders LKommentar
-
jag tyckte den var bra, om man ska önska nån förbättring så hade jag sett mer av andra fiskar o mindre av citrinellum.Kommentar
-
Kan hålla med lite om det Johan. Men jag lärde mig nåt nytt om mina A. zaliosus, den enda centralaren som lever på öppet vatten, skojigt.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kul att se fiskarna ut e i det vilda. Emellanåt var det lite väl långa sekvenser på en och samma fisk, det verkade ibland som om man ville fylla ut tiden.
Musiken var väldigt irriterande, det skar i öronen en hel del (och det beror inte på att jag gillar heavy metal).
Men totalt sätt väldigt inspirerande. Vinkelslipen har fått arbeta lite på gråstennen härhemma så att jag kan få till en fin klippbotten (Back to nature är på tok för dyrt i ett 3m kar som dessutom är igång)Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Jo musiken kunde man väl varit utan. Men som sagt alltid skoj att få se sina firrar i sin naturliga miljö (även om colaburkar och dyl inte är så naturligt.) Intressant det där att den extrema värmen vid dom där "undervattenskällorna" inte rörde dom, även dom små ynglen. Förklarar kanske att mina klarade sig när en termostat gick sönder och jag hade 36 grader i burken, det enda jag märkte på firrarna var att dom andades lite häftigare än vanligt.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Visst kan om man orkar haka upp sig på detaljer, men det är ju en amatörfilm!. Personligen gillade jag de långa sekvenserna, inte så där snuttifierat som i de professionella naturfilmerna. Citrinellum kan man titta på hur mycket som helst Och ljudet kan man ju reglera...
Skall ta en koll till i helgen och bli lite mer insprirerad... A. zaliosus som finns hos handlarn blev lite intressantare! Tyvärr gillade jag inte stenbrötshabitaten, är ju själv rotfixerad
Ser fram mot en flodfilm, det skulle vara ett bra komplement. Men sikten är nog sämre då förstås.Anders LKommentar
Kommentar