Ja den som väntar på något gott väntar tydligen ALLTID för länge!!!
Nicaragua DVD
Kollaps
X
-
-
Var inte oroliga, så fort Mikael dimper ner i Svedala så väntar era adresser i mailboxen... å sen är det bara för honom att posta.
Och visst kan man ta lärdom detta, men shit happens... vi har alla mycket att stå i även i det privata. sedan får man ha i åtanke att det inte är ett privat företag med heltidsanställad som står på pass. Det är frivilligt föreningsarbete som gäller, där alla försöker göra så gott de kan.Anders LKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrennåt nytt än när skivorna skickas?
Vi får nog vänta minst en vecka till eller ngt! Det känns bara fullständigt ologiskt att den som skall iväg ett par veckor sköter ngt som är först till kvarn med förskottsbetalning....Kommentar
-
2 veckor skrev anli den 3/10 det borde bli exakt idag om det nu är klart, men de kanske vet när de skickas lite närmare nu iaf.Kommentar
-
Mikael är tillbaks nu så han fixar nog det snart./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Här är jag!!! Hemskt ledsen för att min resa råkade krocka med utskicksdatum för dvd:erna. Resan har varit planerad sedan november förra året och dvd:erna kom inte in i spelet förrän ganska nyligen och jag hade dessvärre inte en tanke på att det skulle krocka. Jag ska försöka hålla bättre koll på när beställningarna ska läggas i fortsättningen!
Jag har precis plöjt igenom alla mail som låg och väntade och ska ta tag i utskicket imorgon! Än en gång hemskt ledsen att ni fått vänta!/MikaelKommentar
-
-
-
Mikael håller just nu på att jobba med kuvertering, så leverans kommer nog att ske inom kort.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Exakt när kan nog endast Mikael själv svara på, men Ja, det bör vara närstående.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Om du/ni har några frågor så är det bättre att skicka direkt till mig på mikael.nilsson@ciklid.se istället. Jag har lite svårt att få tiden att räcka till allt för närvarande så jag hinner inte riktigt med att vara inne här och kolla så ofta.
De borde dyka upp antingen imorgon eller på måndag om posten sköter sig som de ska./MikaelKommentar
-
Härligt! Nu dunkade DVD:n ner i lådan. Bara att bänka sig i helgen.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar