If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En skrapa hjälper inte tyvärr. Siliconet etsar sig in i glaset på något vänster och bildar ngn form av hinna. Jag vet att Hagblom hade besvär med detta i sitt 720 liters och jag tror att han har prövat det mesta utan att få bort det. Surt är det i alla fall.
Nu är bakgrunden avlägsnad sedan en månad. Allt är igång sedan 2 veckor, och jag tänkte lägga in lite bilder och passa på att tacka för all info!
Fiskarna är malawiciklider (fryeri, maisoni, saulosi, borley kadango) tillsammans med 15 multisar från Tanganyikasjön. Får se om denna kombination står sig. Kanske tar vi ut multisarna och kompletterar med en malawiart till.
Första bilden är tagen med blixt. Är ingen bra fotograf, och kameran är inte heller speciellt lämpad för detta ändamål. Saknar dessutom bra program för att redigera bilderna. Nåväl, hoppas ni ser något ändå!
Bild utan blixt. Tekniken är gömd bakom det ljusare blå partiet till höger. Inredningen är sten från vättern, sand från Biltema, vallisneria samt neothaumaskal från T-sjön.
Kommentar