Ska det vara så? Skulle vi inte ha 20?
Endast 10 inlägg per sida?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
det ställer du inte själv i din profil./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.org -
-
Ursprungligen postat av GoSattadet ställer du inte själv i din profil.
Var då? Jag hittar inte.
En annan underlig sak, är att när jag går in på afrikanska ciklider, så finns endast 11 ämnen och det är inte alla som finns. Jag har bl.a. startat en om golden, som jag kan söka fram, men annars syns den ej. Hur gör man får att få fram fler d.v.s. sida två o.s.v. ? Saknas den möjligheten och har ersatts av tidsinställningen, hur långt bak i tiden man vill visa?Kommentar
-
Antal innägg per sida valjer du under "snabbläkar" - "redigera alternativ". Att du saknar inlägg beror troligtvis att du valt att visa inlägg från senaste dygnet, det ändrar du med rullgardinsmenyn som finns längst ner på sidan i varje forumkategori.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeAntal innägg per sida valjer du under "snabbläkar" - "redigera alternativ". Att du saknar inlägg beror troligtvis att du valt att visa inlägg från senaste dygnet, det ändrar du med rullgardinsmenyn som finns längst ner på sidan i varje forumkategori.
Den andra inställningsmöjligheten hittade jag, men den gäller bara vid det tillfället, sedan tillbaka till default igen? Det kanske är bra att det är så.Kommentar
-
Ursprungligen postat av HazelCRDen andra inställningsmöjligheten hittade jag, men den gäller bara vid det tillfället, sedan tillbaka till default igen?Kommentar
-
Sedan tror jag nog att vi kan ställa in 20 som standard också?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeÄven det ställer du in under "snabblänkar" - "redigera alternativ", under rubriken "Standard för tidsperiod för visning av ämnen".Kommentar
Kommentar