jag har sår på fingrarna efter att ja plastade in pallarna, tack så mycket för allas angagemang
Utförsäljning av Ciklidbladet
Kollaps
X
-
-
När kommer utskicket
Jag satte in 300 spänn den 15 juni och beställde några årgångar av CB. Jag har även mejlat Anette Mayer och frågat när mina tidningar kommer men ej fått något svar och nu läser man att dom ska eldas upp. Vad fan händer? Det är inte så lätt att ta sig från Leksand bara för att hämta tidningar man redan betalat för.Kommentar
-
Det är Christer som överdriver när han säger att vi nu bränner dom. Skulle det bli tal om att bränna så är det sista steget för att frigöra utrymme i lagret.
En sista tidpunkt för att komma över gamla ciklidblad kommer att ske vid Ciklidstämman nästa år.
Angående din tidigare beställning av kompletterande nummer som kunnde göras under våren/sommaren har endast det gemensamt att när rensingen gjordes, så plockades nummer för dessa beställningar fram, så att de inom kort kan skickas ut.
Ta kontakt med mats@ciklid.se angående mer exakt status på utskick. Vet att det är ganska närstående.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Japps det stämmer som Joakim säger, planen är att få iväg dom någon gång nästa vecka.
Så maila mig på mats@ciklid.se så kommer jag kontakta alla som jag har haft kontakt med när dom går iväg och vilka nummer som fanns. (det mesta hittade vi men det var nån/några årgångar som inte var kompletta).
Skulle gå iväg denna vecka men tog lite tid innan jag fick mitt VISA kort. Nu handlar det bara om vilken dag jag lyckas lura någon att hjälpa mig för jag gissar på att Daniel inte har någon lust igen/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Bajen 1 om du läser nedanstående så kommer du att se att dom som har beställt Cb kommer få dom hemskickade.Det är alla övriga ciklidblad som ingen har beställt denna tråd handlar om.
Fick inte du mail ifrån "GoSatta" (Mats) i förra veckan att ett utskick är på G?Ursprungligen postat av GoSattaden 8/10 12:00 kommer alla Stockholmare (eller dom som kan ta sig till Stockholm) få en sist chans att köpa gamla nummer av Ciklidbladet. Hela lagret ska tömmas och priset är valfritt.
Pengarna vi får in kommer oavkortat gå till något projekt som värnar om ciklider i enighet med föreningens ändamål (vad är ännu inte bestämt).
Platsen är Tulegatan 1 i Sundbyberg, glöm inte att ta med medlemskort. 14:00 kommer även icke medlemmar få samma erbjudande.
Detta påverkar inte er som redan har beställt via erbjudandet i Ciklidbladet.
Absolut sista chansen innan allt slängs kommer att ske i samband med ciklidstämman nästa år.
ps.
om någon känner för att hjälpa föreningen med denna utförsäljning kontakta mig
ds.Kommentar
-
-
Det har bara gått till dom jag har haft kontakt med = har deras email./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
-
Kommentar
-
Det skulle gått iväg i torsdags men sket sig pga lite olika anledningar, imorgon ska jag och Anli se till att få det gjort./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
-
Japp, efter lite slit och släp (orkar inte se ett ciklidblad på ett tag nu!) har Mats och jag lyckats få iväg de största beställningar via posten i dag. De resterande skickas nästa vecka, Mats får ta ännu en djupdykning i kartongerna stackarn.
Följande stora paket postades altså idag till de lyckliga:
Do Bo
Daniel Fredriksson
Sigbjörn Andersen
Mikael Andersson
Lukas Cupryjak
Magnus Andersson
Lennie Karlsson
Roger landin
Jan Mattsson
Kenneth Johansson
David Setherberg
Föhoppningsvis kommer tidningarna fram i hyfsat skick, lite damm får man räkna med vid arkeologiska utgrävningar!Senast redigerad av anli; 11 November 2005, 14:54.Anders LKommentar
-
-
Har nu fått ett stort lass CB, säkert 30-40 tidningar!!
Frugan himlade med ögonen och skakade lite på huvudet... He he
Vill ge ett stort tack till Mats och Anli och alla som hjälpt till att göra detta möjligt för oss medlemmar: TACK!Kommentar
-
Kommentar
-
När får jag mina tidningar Mats?
Jag blir bara lovad och lovad, men inget händer.Jag betala in 775kr i augusti, avsåg medlemsavg 2005 och de flesta årgångar man kunde köpa.
Årets tidningar + 5st medelmskort har jag fått för år 2005.
Får jag inte de årgångar jag beställt på detta året, vill jag ha pengarna tillbaka (525kr).
1638
Stefan KnutssonStefan63Kommentar
-
Igår damp det ner en julklapp i brevlådan: Två årgångar Ciklidbladet!
Det satt bra inför julen. Jag vill rikta ett stort tack till alla ni som sliter inom föreningen!
God jul och gott nytt fiskår!Kommentar
Kommentar