Utförsäljning av Ciklidbladet

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • January 2003
    • 2437

jag har sår på fingrarna efter att ja plastade in pallarna, tack så mycket för allas angagemang
    fish r friend

Kommentar

• bajen1

När kommer utskicket

Jag satte in 300 spänn den 15 juni och beställde några årgångar av CB. Jag har även mejlat Anette Mayer och frågat när mina tidningar kommer men ej fått något svar och nu läser man att dom ska eldas upp. Vad fan händer? Det är inte så lätt att ta sig från Leksand bara för att hämta tidningar man redan betalat för.

Kommentar

• Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

Det är Christer som överdriver när han säger att vi nu bränner dom. Skulle det bli tal om att bränna så är det sista steget för att frigöra utrymme i lagret.

En sista tidpunkt för att komma över gamla ciklidblad kommer att ske vid Ciklidstämman nästa år.

Angående din tidigare beställning av kompletterande nummer som kunnde göras under våren/sommaren har endast det gemensamt att när rensingen gjordes, så plockades nummer för dessa beställningar fram, så att de inom kort kan skickas ut.

Ta kontakt med mats@ciklid.se angående mer exakt status på utskick. Vet att det är ganska närstående.
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• GoSatta
          Användare
          • February 2003
          • 1686

Japps det stämmer som Joakim säger, planen är att få iväg dom någon gång nästa vecka.

Så maila mig på mats@ciklid.se så kommer jag kontakta alla som jag har haft kontakt med när dom går iväg och vilka nummer som fanns. (det mesta hittade vi men det var nån/några årgångar som inte var kompletta).

Skulle gå iväg denna vecka men tog lite tid innan jag fick mitt VISA kort. Nu handlar det bara om vilken dag jag lyckas lura någon att hjälpa mig för jag gissar på att Daniel inte har någon lust igen
          /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
          http://www.gosatta.org

Kommentar

• medion
            Användare
            • August 2003
            • 243

Bajen 1 om du läser nedanstående så kommer du att se att dom som har beställt Cb kommer få dom hemskickade.Det är alla övriga ciklidblad som ingen har beställt denna tråd handlar om.

Fick inte du mail ifrån "GoSatta" (Mats) i förra veckan att ett utskick är på G?
            Ursprungligen postat av GoSatta
            den 8/10 12:00 kommer alla Stockholmare (eller dom som kan ta sig till Stockholm) få en sist chans att köpa gamla nummer av Ciklidbladet. Hela lagret ska tömmas och priset är valfritt.

Pengarna vi får in kommer oavkortat gå till något projekt som värnar om ciklider i enighet med föreningens ändamål (vad är ännu inte bestämt).

Platsen är Tulegatan 1 i Sundbyberg, glöm inte att ta med medlemskort. 14:00 kommer även icke medlemmar få samma erbjudande.

Detta påverkar inte er som redan har beställt via erbjudandet i Ciklidbladet.

Absolut sista chansen innan allt slängs kommer att ske i samband med ciklidstämman nästa år.

ps.
            om någon känner för att hjälpa föreningen med denna utförsäljning kontakta mig
            ds.

Kommentar

• bajen1

utskick

Nej jag fick inget medelande men tack för informationen.

Kommentar

• GoSatta
                Användare
                • February 2003
                • 1686

Det har bara gått till dom jag har haft kontakt med = har deras email.

Kommentar

• medion
                  Användare
                  • August 2003
                  • 243

Hur går det med utskicken? Snart går det ju snabbare att köpa dom på Ciklidstämman i Göteborg

Kommentar

• GoSatta
                    Användare
                    • February 2003
                    • 1686

Det skulle gått iväg i torsdags men sket sig pga lite olika anledningar, imorgon ska jag och Anli se till att få det gjort.

Kommentar

• anli
                      Användare
                      • March 2003
                      • 3740

Japp, efter lite slit och släp (orkar inte se ett ciklidblad på ett tag nu!) har Mats och jag lyckats få iväg de största beställningar via posten i dag. De resterande skickas nästa vecka, Mats får ta ännu en djupdykning i kartongerna stackarn.
                      Följande stora paket postades altså idag till de lyckliga:
                      Do Bo
                      Daniel Fredriksson
                      Sigbjörn Andersen
                      Mikael Andersson
                      Lukas Cupryjak
                      Magnus Andersson
                      Lennie Karlsson
                      Roger landin
                      Jan Mattsson
                      Kenneth Johansson
                      David Setherberg

Föhoppningsvis kommer tidningarna fram i hyfsat skick, lite damm får man räkna med vid arkeologiska utgrävningar!
                      Senast redigerad av anli; 11 November 2005, 14:54.
                      Anders L

Kommentar

• bmwpower
                        Användare
                        • December 2002
                        • 1934

heja äntligen lite nya toa lektyr
                        Ett Stort tack till er

Kommentar

• Kid
                          Användare
                          • March 2004
                          • 256

Har nu fått ett stort lass CB, säkert 30-40 tidningar!!
                          Frugan himlade med ögonen och skakade lite på huvudet... He he

Vill ge ett stort tack till Mats och Anli och alla som hjälpt till att göra detta möjligt för oss medlemmar: TACK!

Kommentar

• bmwpower
                            Användare
                            • December 2002
                            • 1934

jag fick också ett skönt lass och regeringen frågade vad jag ska med all den skiten till.

Kommentar

• Stefan63
                              Användare
                              • February 2005
                              • 192

När får jag mina tidningar Mats?

Jag blir bara lovad och lovad, men inget händer.Jag betala in 775kr i augusti, avsåg medlemsavg 2005 och de flesta årgångar man kunde köpa.

Årets tidningar + 5st medelmskort har jag fått för år 2005.
                              Får jag inte de årgångar jag beställt på detta året, vill jag ha pengarna tillbaka (525kr).

1638
                              Stefan Knutsson
                              Stefan63

Kommentar

• CyberFish62
                                Användare
                                • July 2005
                                • 22

Igår damp det ner en julklapp i brevlådan: Två årgångar Ciklidbladet!

Det satt bra inför julen. Jag vill rikta ett stort tack till alla ni som sliter inom föreningen!

God jul och gott nytt fiskår!

Kommentar

Arbetssätt...