Går det inte att aktivera funktionen "visa nya inlägg > sedan senaste besök > senaste timma > senaste 2 timmar" osv som fanns tidigare? Jag tror man lätt missar en massa inlägg genom att bara se dem sedan senaste besöket.
Visning av nya inlägg
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Hur menar du? Är det bara jag som inte hittar? Trycker jag på "Snabblänkar" ser jag bara "Nya inlägg" & "Markera forum som lästa". Jag vill kunna se alla inlägg de senaste 2 timmarna osv.Tony EnglundKommentar
-
Som det är nu är det nya inlägg sedan förra besöket eller sedan man nollställt senast som visas.Kommentar
-
Skönt, det innebär att jag har synen kvar
Zoopet kör ju samma forum, så funktionen borde ju gå att aktivera. Problemet dyker upp när man på arbetstid loggar in i forumet och blir tvungen att kila iväg innan man läst de senaste inläggen.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeSom det är nu är det nya inlägg sedan förra besöket eller sedan man nollställt senast som visas.
Kan jag sjäkv välja hur många som visas? Jag skulle vilja se de trådarna som innehåller de senaste 20 inläggen.Kommentar
-
Du nollställer med "Markera forum som lästa" i "Snabblänkar" eller längst ner på forumets huvudsida.Kommentar
-
Kommentar