Drömciklid - rapport

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Efterlysning

Jag har fått in en betalning på en Drömciklidbok men kan tyvärr inte läsa vem det är som betalt. Nu hade detta i sig inte spelat så stor roll eftersom man ju också skickar in en "internetanmälan" http://www.zoopet.com/cichlidpress/bestall.php men nu slumpade det sig så illa att min mailbox blev överfull under min semester och därför gick en del mail inte fram (varav detta mail tydligen var ett).
    Så vad jag kan utläsa av betalningen är att betalarens förnamn börjar på Y och eventuellt kan efternamnet vara Ekman (eller något liknande). Orten är i alla fall helt säkert Filipstad.
    Så jag vore tacksam om denne Y skickade in en ny anmälan enligt ovan så skall jag se till att boken skickas ut direkt.

PS: OK jag vet - egentligen gäller inte NCS-rabatten längre för detta medlemserbjudnade men eftersom jag av slöhet inte ändrat i "annonsen" så får jag stå mitt kast
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 15 August 2006, 13:35.

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

Har nog lösning åt dig Kjell....

Stämde av de uppgifter du nämnde med utdraget från medlemsregistret och det finns en träff där. Skickar dig PM, med uppgifterna.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
        Har nog lösning åt dig Kjell....

Stämde av de uppgifter du nämnde med utdraget från medlemsregistret och det finns en träff där. Skickar dig PM, med uppgifterna.
        OK - tack för infon. Adressen verkar dock vara minst sagt mystisk Fänhildof enligt NCS register och adressen enligt inbetalningn börjar visserligen med F men sedan verkar det absolut inte stämma ser mer ut som - Fannrrboc.
        Men några gatunamn som ens liknar något av dessa förslag verkar inte finnas enligt eniro
        Någon Filipstadsbo här som vet lite mer.

Kommentar

• Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

Hittade en gata i Filipstad som heter Färnebogatan och om man läser uppgiftrena i inbetalningen med lite god vilja kan det vara denna gata (postnumret stämmer också).
          Jag chansar nog på det även om varken gatunamn eller gatunummer stämmer med det som står angivet i NCS medlemsregister

Kommentar

Arbetssätt...