Gränsen mot Norrland går vid Hallands-åsen, om ni missat det... *flinar*
Drömciklid - rapport
Kollaps
X
-
-
-
Betalning har inkommit från Niclas L från Stenungsund så han bör ha boken imorgon, eller kanske på måndagKommentar
-
Betalning har inkommit från Niclas K från Hjo och Jan J från Örebro och ni bör ha boken på måndag eller tisdagKommentar
-
Ursprungligen postat av Mr.Fish- Och i Spanien tror de att vi alla -Nordbor- har isbjörnar, som husdjur.Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
.. och för er som ännu inte har beställt boken kan jag bara säga att det var grymt fina bilder i den. Jag blir djupt imponerad över Konings arbete. Drömciklider är helt rätt titel...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ralph.. och för er som ännu inte har beställt boken kan jag bara säga att det var grymt fina bilder i den. Jag blir djupt imponerad över Konings arbete. Drömciklider är helt rätt titel...
Betalning har inkommit från Per S från Örsundsbro samt Jonas G från Finspång och ni bör ha boken imorgon eller i övermorgon.Kommentar
-
Svårt att välja ut bland så många bra, men vi är nog ganska överens. Bilden på labiatusen på sidan 139 är riktigt läcker. Även Buccochromis-småttingen på sid 42 med ett yngel på tvären i truten var en himla tuff bild. Inget man ser varje dag direkt.
*bläddrar ivrigt*
Ruvande Nigriventer-honan på sidan 28, baliodigman med malynglet i munnen på sidan 47... Finns många att välja på.Kommentar
-
..och ni stockholmare tror att vi i norrbotten har renar som ni har hundar.
Alexander, jag förstår inte varför vi skulle ha fel med den tanken. Hur värmer du upp din Igloo?
Hälsning från din polare i Stockholm.
//Lasse (Hammarbyare)
P.S. Jättefina bilder i boken, som jag hämtade idag.Lasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
Betalning har inkommit från Mikael E från Nyby och du bör ha boken imorgon eller på måndag.
Skall också sägas att 3 stycken har anmält att de vill ha boken men jag har inte fått in pengar från dom ännu, vilket är anledningen till att inte boken skickats ut. Dessa är Palle P., Pontus O. samt Janne A.. Om ni har betalt (pengar kan ju ha komma på villovägar) så vänligen kolla upp det hela och hör av er till mig.Kommentar
-
Ursäkta, jag hänger inte riktigt med...hur bra är boken? Vad dominerar? Bilder...text?
Jag har många böcker och visst verkar denna intressant, men jag vill inte köpa någon bok om den innehåller en drös med bilder och lite text...någon som kan "recensera" den lite kvickt?
Kostar boken mig "bara" 450kr? (både NCS- och Zoopet Goldmedlem).Kommentar
-
Varför inte läsa den utmärkta tidningen Ciklidbladet (t.ex. recensionen i förra numret av CB).
Ditt pris är 450 kr + porto 70 = 520 kr om du inte väljer att hämta den (Alingsås närmast för dig) - då blir det exakt 450.Kommentar
-
Va? Har jag missat den artikeln? Ibland undrar jag vart det här huvet tar mig någonstans...*suck*.
Tack för infon!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonVa? Har jag missat den artikeln? Ibland undrar jag vart det här huvet tar mig någonstans...*suck*.
Tack för infon!Kommentar
Kommentar