Om ni kommer ihåg så hade ni en tävling där man tog en bild och ändrade i den så att något element kom med till nästa bild. Vet att Micke var med och kanske kan förklara bättre. Det nya forumet gör att man kan ladda upp bilden i samma tråd och det blir mycket roligare.
Photoshop Battle
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Här är vår förra PS-battle:
Fredrik Hagblom vann en knockout-seger, tyvärr ligger inte hans vinnarbild kvar. -
(dum fråga!) Hur bifogar men en bild?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Man måste vara registrerad NCS-medlem för att bifoga bild.
Mer info här:
Kommentar
-
Ah, jag kan nog tänka mig att anta utmaningen. Va synd att min länk är död. Ska laga den imorgon plus förhoppningsvis hinna komma med en kontring på Christians bild.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Fredrik H.Ah, jag kan nog tänka mig att anta utmaningen. Va synd att min länk är död. Ska laga den imorgon plus förhoppningsvis hinna komma med en kontring på Christians bild.Kommentar
-
"Man måste vara registrerad NCS-medlem för att bifoga bild."
-ok!, ska väl återigen bli medlem då..(sist ja var medlem tror jag var 1997 kanske!?)Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Hahaha... Trodde den gömde sig i en bakgrund innan jag såg att den höll på att bli uppäten av en av dina rovmalawis ;-)Kommentar
-
Kommentar
-
Hm... undrar om Tony har associerat grisen med "Trisse"? Är jag häcklad utan att förstå detAnders LKommentar
-
Ursprungligen postat av anliHm... undrar om Tony har associerat grisen med "Trisse"? Är jag häcklad utan att förstå detKommentar
-
Funkar reglerna så att jag ska fixa om grisen eller orginalbilden?Kommentar
-
Haha, har jag ställt till det så till den mildra grad att kampen kommer sluta med en bild av ett julbord tro?Tony EnglundKommentar
-
Fredrik skrev så här i vår förra "battle":
Om man kör en battle mellan två personer så brukar man ta från föregående bild men när det är "open" så sticker ju folk ofta emellan. Det räcker alltså att det finns ett element från någon tidigare bild.Kommentar
Kommentar