Hur brukar auktionen i Trollhättan vara? Den är ju nu på Lördag. Hur många utrop? Vad för grejer? Är det värt att åka dit och är det nån annan från Göteborg som funderar på att dra dit? Jag är ltie sugen om den är bra.
Auktionen i Trollhättan
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Det verkar inte som Trollhättefolket är så akiva här på ciklid.se. Jag har iallafall beslutat mig för att inte gå. Jag är säker på att det är en suverän auktion, men det är lite annat som dykt upp. Det är tydligen ganska mycket växter och ovanliga varianter av sällskapsfiskar på auktionen, för folk som gillar sånt.Kommentar
-
citatet verkar inte som Trollhättefolket är så akiva här på ciklid.se.Kommentar
-
Kommentar
-
Här kommer en liten rapport.
Det var inte så mycke folk där. Kanske 40st
Utropen var väl ungefär lika många, Sen var det ett lotteri.
Någon tyckte nog att det var skit, och jag har inget annat att jämföra med. Men jag tyckte det var kul,
Köpte en stor L177 för 220 spänn(inte så väldans billigt) samt vann lite prylar på lotterietBosse.JKommentar
-
Ursprungligen postat av Bosse.JHär kommer en liten rapport.
Köpte en stor L177 för 220 spänn(inte så väldans billigt) samt vann lite prylar på lotterietKommentar
-
JAg köpte 2 st L177 för 500 spänn i butiken här hemma för några veckor sedan. Fast iofs så var dom ju inte omkring 15cmBosse.JKommentar
-
Vad jag menade med det förra inlägget var att det var billigt men inte så väldigt billigt. Och inte heller skitbilligt.Bosse.JKommentar
Kommentar