If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hei Micke Jarhl
Vi burde prøve om ett par måneder å bytte litt yngel. Mine Pearsei yngel ble frittsvømmende for en ukes tid siden.
Disse går for tiden alene sammen med foreldrene i en 540.
Det virker nå som at arten nå kan bli etablert blant de som ønsker store CA.
Hej Alla!!Har varit utan dator en tid så därför har jag inte hört av mig på ett tag!Till Henriku bor i Norge va?Om vi kan mötas på halva vägen någonstans så är jag med!!Jinnarparen den pearsein var ju åt det groteska hållet så fet var inte min gamle som ändå vägde 7 hekto när den dog.Det är bara å ringa tom du har mitt telnr.
Mulig jeg skal til Lysekil 01. august. Jeg kunne da tatt med de 6 som er litt eldre. De er fra 2-4 cm store.
Dette er jo litt avhengig av hvor Laholm er??
Hej igen!Jag bor 18 mil söder om Göteborg.Vi är inne i slutet på september nu vad menar du med 01 august?Har ingen möjlihet att åka denna månaden!Till Jullenom käkar ingen småfisk iaf.däremot äter dom nog det mesta i övrigt mina älskar min förvällda mysis som ungdjuren får varje dag och dom äldre varannan dag,har även en laxpellets men den blev mina bocourti dåliga i magen av så den får dom ytterst sällan och bara små portioner numera.
MJ
Kommentar