Finns det något bra fotoforum på nätet där man kan ställa frågor och lite sånt??
Finns det något bra foto forum
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Många duktiga fotografer där, bra ställe att kolla på för att få inspiration.Kommentar
-
www.photo.net är helst klart störst och bäst vad gäller kvalitet på bilderna. Själv tycker jag fotosidan är lite mediokert faktiskt.Kommentar
-
Frågan avsåg väl ett forum där man kan ställa frågor? Annars finns det gott om bra inspirerande fotosidor på nätet.Kommentar
-
-
www.photo.net har ett forum med, som kanske inte är så snyggt eller smidigt men man får många och bra svar. Där vet de vad de snackar om.Kommentar
-
ja det såg bra ut om man kan engelska flytande men jag var sjuk på många engelska lektioner så då får det bli svenska forum eller ett privat mail till någon på forumetKommentar
-
Det där var en fantastisk sida, vilka bilder! Och forumet ska jag ägna morgondagen att gå igenom. Tack för tipset!Kommentar
-
Nu är jag med Viktor [], www.photo.com som du länkade till först såg inte mycket ut. På www.photo.net fanns lite mer...Kommentar
-
Ah, Jag menar ju självklart .net! Vet inte var jag fick .com från, den sajten hade jag inte sett innan. Ändrar i inlägget med!Kommentar
Kommentar