Förvirrande

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-El
    Användare
    • August 2005
    • 255

    #16
    Jag tycker nog ett kulturarv är värt att försvara. Vad vore vi utan vår historia och vår kultur? Vad vore t ex Liverpool utan Bill Shankly, Kenny D, Bob Paisley osv?

    Säger en person som jobbar som lärare i historia!

    Därmed inte sagt att jag vill att vi skall prata som Gustav Wasa utan använda oss av en vettig svenska.

    Kommentar

    • Prayerman
      Användare
      • June 2004
      • 1314

      #17
      Det vore faktsikt väldigt bra om man fick reda på vem som tog bort något man skrivit. Jag tror jag kan säga att jag aldrig varit otrevlig på forumet, men ändå fått 1 eller 2 inlägg raderade. Och de som försvann hade med ämnet att göra! För mig helt oförklarligt.
      Skulle det nu sitta någon moderator som gärna lägger sig i för mycket och faktiskt inte sköter sitt jobb så måste man kunna påpeka detta till moderatorn. Lite svårt att göra det när man inte vet vem det är.

      Okej, det finns inte jättemånga att välja mellan, men skulle vara gott att komma till rätt person direkt så inga onödiga blir inblandade.

      Enda anledningen till att det inlägg jag tänker på försvann är väl att någon inte tyckte att svaret var bra eller tillräckligt uttömmande. Men det kan väl knappast vara anledning till att det raderas.
      Tomas Wallengren
      http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029

      Kommentar

      • Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

        #18
        Vi moderatorer skickar i regel alltid ett mail och informerar vederbörande när vi tar bort ett inlägg. Undantag är när det är självklarheter som t ex att ett inlägg dubbelpostats, dvs exakt samma inlägg är postat två gånger av misstag. Ibland tas även inlägg bort till följd av att ett annat inlägg raderats, då skickar vi i regel bara ett mail till den som gjort ursprungsinlägget.
        Alla raderade inlägg sparas också så att vi moderatorer kan gå tillbaka och se vad som skett.
        Alla synpunkter/klagomål på moderering hanteras av webbinfoansvarig så om du känner dig orättvist behandlad skickar du eller mail till: magnus.arvidsson@ciklid.se.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

        Kommentar

        • Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

          #19
          Nar det galler Prayermans inlagg sa ar jag overtygad om att det har handlat om dubbelpostning (det blir det ibland, sarskilt om man har modem) och att tva mederatorer har gatt in och raderat varsit av dem och inte upptackt att bada forsvunnit.

          Inlagg raderas aldrig av de orsaker du namner, och mejl gar "alltid" ut sa det maste handla om missstag, eftersom du inte fatt mejl. Ett undantag ar just de dubbla inlaggen.

          Mejla garna nar sadant hander, sa att vi kan reda ut orsaken. Det ar inte bra om nagon tror att deras inlagg raderats for att det inte varit tillrackligt bra eller meningsfullt.
          Med vänliga hälsningar

          Ola

          Kommentar

          • Prayerman
            Användare
            • June 2004
            • 1314

            #20
            Det är möjligt, även om jag faktiskt inte tror att just det är felet här. Jag brukar alltid läsa igenom mina inlägg efter det de kommit upp och minns att jag gjorde det i detta fall.

            Men det är lugnt, kanske något annat fel. Vem vem, personen som skrev tråden kanske raderade den och startade upp den igen. Jag var den förste som skrev. Men det har hänt någon mer gång och jag har aldrig fått något mail om det. Eftersom det nu är så att man skall meddela så litar vi fullt på att så sker, och då det inte skett var det ett misstag och det är glömt och förlåtet!
            Tomas Wallengren
            http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029

            Kommentar

            • Gäst

              #21
              Vaför använda utländska svåra ord,När det finns adekvata,inhemska vokabulär disponibla( obs skämt kunde inte låta bli)

              Kommentar

              • deelay
                Användare
                • September 2002
                • 5394

                #22
                citat:Ursprungligen skickat av Lennart 2

                Vaför använda utländska svåra ord,När det finns adekvata,inhemska vokabulär disponibla( obs skämt kunde inte låta bli)
                Pga att det språket tydligen inte behärskas på ett tillfredställande sätt.

                Kunde inte låta bli =)
                http://www.aquariumstockholm.se/

                Kommentar

                • Gäst

                  #23
                  Vassego

                  Kommentar

                  Arbetssätt...