Inte fisk? mvh. Jouni
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmooch det är helt klart lite annat än Eheim-kopplingar där bakom...
Hilsen,
PMvh AlexKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääPatrik, menar du att dom använder Fluval slangar? [8]
Efter besöket och efter odlingsanläggningen har jag fått lite funderingar över vilken pumpkapacitet Universeum har i de olika karen. Min odlingsanläggning har en central pump på 17 000 liter i timmen, med max tryckhöjd strax över sju meter. Detta kan överdrivet innebära att om systemet inte är tätt så kan jag från min källarlokal orsaka vattenskador på andra våningen i huset... men jag har mina aningar om att Universeums pumpar är lite större. Faktiskt.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Hej alla vänner.
Ett gott råd till er som skall till Ciklidstämman i Blöteborg !!!!!!!
Det verkar som det skall komma lika mycket vatten utanför Universeum som det kommer att finnas där i. [] []
TA MED PARAPLY ELLER SYDVÄSTEN.Senast redigerad av TroffeMicke; 31 March 2006, 07:15.Kommentar
-
Ja då åker jag då!
Sista arbetsdagen innan stämman är gjord och skrutty (min bil) drar iväg mot Göteborg och Ciklidstämman 2006!!Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJa då åker jag då!
Sista arbetsdagen innan stämman är gjord och skrutty (min bil) drar iväg mot Göteborg och Ciklidstämman 2006!!Kommentar
-
Nu bär det alldeles snart av. Väl mött!Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg och samlar erfarenheter som kommer oss andra tillgodo!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinYes!!! 3 Tjejer so far! And hopefully more to come.Kommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar