If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sammanställning för träff inför Ciklidstämman fredagen den 31/3
37 st är anmälda (2 av dem osäkra), det finns plats för 30-35 st ätande gäster, så det är ganska knökfullt nu, som man säger i Göteborg. Vi får hålla här med bokningar tillsvidare.
Föjande gäller enligt Tropfrog:
OK, jag säger droppin efter 19, med framdukning av buffén kl 20. OK? Jag tror att det går på runt 75pix per skalle, men jag skall försöka att få så bra grupprabatt som möjligt. Ju fler vi är desto billigare. Så fortsätt att räkna
Plats: Panang Thai, Surbrunnsgatan 8
Anmälda:
1. Tropfrog
2. Robin
3. Styrsö
4. Kjell Fohrman
5. Willem Heijns
6. Michael Persson
7. Carolina Persson
8. Pontus Persson
9. Jonas E
10. Dansken
11. Kalle-Maja
12. Tony
13. Alexander Ylipää
14. TroffeMicke
15. Zaphi
16. GoSatta
17. Daniell Odell
18. Hank
19. Lisbeth
20. Lisbeths sällskap
21. Tropfrogs sambo
22. Johan Lindgren
23. Carl Eklind
24. Joakim Draktoft
25. Erik Wikström
26. Johnny 1
27. Stickan old man
28.Carl axel old boys
29. Rudi tysken
30. Patrik fiskmåsen
31. Thomas dressman
32. Christer on off
33. Gabbi The nice one
34. Wofflan
35. Andreas Spreinat (osäker)
36. Sällskap till Andreas Spreinat (osäker)
37. Anton Lamboj
Vad spelar det för roll?
Det viktiga är att det kommer fler tjejer till stämman. Det antal som varit tidigare är på tok för dåligt tycker jag. MER TJEJER PÅ STÄMMAN!
Och nej jag är inte singel...
Citerar Ketchupreklamen: Men man kan ju ändra sig ;-)
I samband med stämman kommer Ciklidhuset i Lerum kommer ha extraöppet på fredagen till klockan 21:00. Det kommer även vara öppet på lördagen mellan sista föredraget tills det är dags att åka till middagen (kan bli tajt om man skall se sista föredraget). Det går även att beställa fisk som kan upphämtas på söndag eftermiddag.
Även trop fiskimporten är förberedd på stämman och har tagit hem en rejäl laddning ciklider inför händelsen. Bland annat har han tagit hem mycket fina vf diskus till bra priser.
MVH
Magnus
Även trop fiskimporten är förberedd på stämman och har tagit hem en rejäl laddning ciklider inför händelsen. Bland annat har han tagit hem mycket fina vf diskus till bra priser.
MVH
Magnus
Kommentar