om inte jag missminner mig ahr jag också anmält mig tidigare, men jag kanske har avrit för otydlig
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
CIKLIDSTÄMMAN 2006 - UPPDATERING
Nu har 89 anmält sig, 21 platser kvar alltså. Nu är det inte många dagar kvar innan platserna är slut så anmäld dig direkt om du inte gjort detta ännu!Kommentar
-
Micke: Lägg till Andreas Spreinat + sällskap till thaistället. Det är dock inte helt säkert att han kommer på fredagen. Vi är även osäkra på om han kommer med sällskap eller inte, men vi måste hålla två platser ifall det blir så.Kommentar
-
Ni kan stryka BILBO från "thai-listan", så där är en plats till ledig...../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Sammanställning för träff inför Ciklidstämman fredagen den 31/3
36 st är anmälda, det finns plats för 30-35 st ätande gäster.
Nu är det mer än fullt och vi får hålla här med bokningar tillsvidare.
Föjande gäller enligt Tropfrog:
OK, jag säger droppin efter 19, med framdukning av buffén kl 20. OK? Jag tror att det går på runt 75pix per skalle, men jag skall försöka att få så bra grupprabatt som möjligt. Ju fler vi är desto billigare. Så fortsätt att räkna
Plats: Panang Thai, Surbrunnsgatan 8
Anmälda:
1. Tropfrog
2. Robin
3. Styrsö
4. Kjell Fohrman
5. Willem Heijns
6. Michael Persson
7. Carolina Persson
8. Pontus Persson
9. Jonas E
10. Dansken
11. Kalle-Maja
12. Tony
13. Alexander Ylipää
14. TroffeMicke
15. Zaphi
16. GoSatta
17. Daniell Odell
18. Hank
19. Lisbeth
20. Lisbeths sällskap
21. Tropfrogs sambo
22. Johan Lindgren
23. Carl Eklind
24. Joakim Draktoft
25. Erik Wikström
26. Johnny 1
27. Stickan old man
28.Carl axel old boys
29. Rudi tysken
30. Patrik fiskmåsen
31. Thomas dressman
32. Christer on off
33. Gabbi The nice one
34. Wofflan
35. Andreas Spreinat
36. Eventuellt sällskap till Andreas SpreinatSenast redigerad av Micke; 03 March 2006, 09:38.Kommentar
-
Öl!!
Ursprungligen postat av tropfrogDet står i tråden. De har 30 platser normalt, men kan utöka till 35 om vi säger till i god tid. Då blir det trångt och mysigt. Efter att maten är undandukad blir det väl mest barhäng, då finns det plats för fler.
Finns det några önskemål om buffén så kan ni vädra dem här. Ni som dricker mer än 2 öl får maila mig på ett ungefär hur många så att jag kan sammanställa det till ägaren, han behöver kunna planera åtgången lite. Det finns schang, singa, falcon och mariestads. priserna är 30-40 kr/st
MVH
Magnus
Eller han har sällsynt stora glas, typ 150 cl? ;-))
Tur man ska ner till Tyskland i den veckan och shoppa, kan ju ha buffert i min bil på parkeringen!!Kommentar
-
-
Bilstorlek!!
Har en förhöjd och förlängd Volvo 245 med förstärkt bakvagn!!!!Kommentar
-
Ok, ville bara veta.
Ursprungligen postat av Johnny_1Tur man ska ner till Tyskland i den veckan och shoppa, kan ju ha buffert i min bil på parkeringen!!Mvh
RobinKommentar
-
Kan sätta på takboxen med om där skulle vara för mycket kryddor i maten:-))!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1Är det ett skämt med mailbeställning om vi önskar dricka mer än 2 öl???
Eller han har sällsynt stora glas, typ 150 cl? ;-))
Nej det är inget skämt. Killen har en liten resturang som främst satsar på lunch och har normala öpetider fram till 22 på kvällen. Hans omsättning på alkohol är minst sagt liten när inte stämman är i stan. Han har ingen plats att förvara ett eventuellt överskott om det skulle bli helt felplanerat. Jag menar inte att alla skall planera sitt drickande i detalj, men alla bör ha något hum om hur törstiga de är en fredagkväll. Det är dessutom lättare för mig att få ett bra pris om jag säger att vi är 35 ätande som dricker xxxx antal öl. För de som inte dricker öl har han det vanligaste man kan kräva av en bar, lite blandade drinkar och sånt.
MVH
MagnusKommentar
-
Magnus: Du kan nog räkna med att de flesta dricker mer än 2 öl.Kommentar
-
-
-
Beror ju med på hur länge vi ska vara där.
Men 2.5 - 4 är ju lagom, sen det där med Loka har jag inte en susning om, men jag klarar mig utan Loka, så det går till Alex.Kommentar
Kommentar