If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag är lessen om du upplevde det som konfrontatoriskt
Du mins nog det hela battre, men "debattoriskt" ar kanske ett battre ord. Sakligt for och mot ar vad jag hade gillat + hur man gor! Sjalv har jag med muskelkraft simmat ner nagra meter och hallit fast mig i en sten. Dar kan man stanna ett tag, men ett problem ar att man blir sa anfadd.
Svara inte pa det har i den har traden utan starta en "fridykningstrad" om du tycker att det finns mer att saga for tillfallet.
jag har kurser i vilken musik som är bra, de är ganska billiga, bjud mig på två tre öl så pladdrar jag på hela kvällen om band du garanterat måste se live och köpa skivor av. Oftast har jag några smakprov på nån blandskiva....[]
Senast redigerad av Jonas E; 01 March 2006, 16:21.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Jösses, jag tycker synd om alla dessa stackars hårdrockare som helst vill att tiden skulle stannat på 80-talet med pudelfrisyrer och glittriga gitarrer. Den värsta smällen måste ju ändå vara att poppen idag är lika hård, om inte hårdare, än vad som spelades då.
Sammanställning för träff inför Ciklidstämman fredagen den 31/3
27 st är anmälda, det finns plats för 30 st ätande gäster.
Föjande gäller enligt Tropfrog:
OK, jag säger droppin efter 19, med framdukning av buffén kl 20. OK? Jag tror att det går på runt 75pix per skalle, men jag skall försöka att få så bra grupprabatt som möjligt. Ju fler vi är desto billigare. Så fortsätt att räkna
Plats: Panang Thai, Surbrunnsgatan 8
Anmälda:
1. Tropfrog
2. Robin
3. Styrsö
4. Kjell Fohrman
5. Willem Heijns
6. Michael Persson
7. Carolina Persson
8. Pontus Persson
9. Jonas E
10. Dansken
11. Kalle-Maja
12. Tony
13. Alexander Ylipää
14. TroffeMicke
15. Zaphi
16. GoSatta
17. Daniell Odell
18. Hank
19. Lisbeth
20. Lisbeths sällskap
21. Tropfrogs sambo
22. Johan Lindgren
23. Carl Eklind
24. Joakim Draktoft
25. Robins eventuella sällskap
26. Erik Wikström
27. Johnny 1
Ja det lät väl sådär för en oinvigd, eller ärligt talat hemskt. Windows Media Player har ju en automatisk "video" till alla låtar och t ex så ser ju bilderna till "Round 1" ut ungefär som jag uppfattar musiken - en rund skiva snurrar runt runt och fullständigt krackelerar. Men jag ska träna på att digga det här, sticker till Thailand nu på fredag i två veckor.
Kommentar