If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ang. restaurangen. Kommer den att bli full? Kan man anmala tva barnfamiljer t ex varav endast en person (dvs jag) ar intresserad av ciklider? (sedan kan man fraga om det finns nagon poang med det). Jag ger mig nog ut "pa egen hand" pa fredagen, fast restaurang med 20 pers som "anser sig" kanna varandra verkar ju kul. Fredagen brukar alltid vara roligare an lordagen.
När dyker folk upp i Göteborg? Jag funderar på att gå tidigt från jobbet och kanske möta upp några i förväg om det går... Någon som kommer runt 16 eller så ?
Det blir en hel del nu och bara trogna nätnissar.. vad händer med de som inte hänger här inne?
Se till att folk pa vandrarhemmet vet var ni ar. Fast de som vill ga ut pa fredagen brukar ju lyckas ta reda pa var folk tar vagen. Om det finns en anslagstavla sa satt upp en lapp pa den inklussive Zaphis telefonnummer (eller vems som nu ar bast).
jag kommer vara ledig på fredagen, så jag åker från kalmar vid 10 tiden. så hinner jag gå lite på stan oxå med sambon, blir ju inte mycket tid med henne övrig tid den helgen =) dvs bör vara i gbg vid senast 14tiden, räknar inte lite fika pauser. hittar inte i gbg, om vi ska till dennadära thai haket kanske nån kan möta upp en vid hotellet, ligger mittemot därvi ska vara vad jag förstott. gothia towers.
Vilka kommer att sova på vandrarhemmet som läser denna tråd?
Och då menar jag även fredagnatt.
Räcker upp handen.
Jag och Erik anländer vid halv sju till flygplatsen. Sedan åker vi direkt till vandrarhemmet. Hur lång tid tar det med flygbuss till centrum? någon som man kan möta upp vid vandrarhemmet? Vi har som inte en blekaste aning om var resturangen ligger
Kommentar