Pengarna betalas in till GCG, inte NCS. Instruktioner kommer, du behöver into oroa dig för att inte få plats...
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Stämmer Johan! Jag betalade precis in för mig och Robin Hedström paket 2 + boende för fredagen. Ska bli jäkligt ball att träffa alla gamla rävar från forumet.Kommentar
-
härliga tider, har nyss pyntat över 750:- måste ringa o kolla om de finns hotell me de borde de göra.Kommentar
-
Officiell info publiceras på Ciklid.se klockan 18:00. Tills dess gäller titta i CB.
Inga pg.nummer i denna tråd alltså.
För de utländska kan ni från och med idag anmäla er till info@gcg.se för att försäkra er om plats och därefter göra betalning när info finns på Ciklid.se, eller då ni läser Ciklidbladet.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Är det okey om man kan besöka stämman bara på lördagen 3-4 timmar? Jag jobbar både på fredags natten och söndags natten, så jag kan eventuellt bara en runda på lördagen.
Betalar gärna inträde.Kommentar
-
Tyvärr går det endast att lösa tvådagarsbiljett. Om det skulle vara så att alla inte säljs så kommer vi sälja endagarsbiljetter. Isåfall meddelar vi det här.Kommentar
-
VIKTIG INFORMATION OM CIKLIDSTÄMMAN I GÖTEBORG
INFO OM VANDRARHEMMET
För er som skall bo på vandrarhemmet gäller följande: Lakan och handuk kan man hyra för 60kr/sett eller ta med sig eget. Frukost ingår inte, utan kostar 60kr.
TILLÄGG - FÖREDRAGSHÅLLARE
Carl Westholm (SCK) kommer att hålla föredrag tillsammans med Åke Kjellander om resan till Tanganyikasjön. Detta blir alltså ett intressant samarbete mellan Göteborgs Ciklidgrupp och Stockholms Ciklidklubb.Senast redigerad av Zaphi; 22 February 2006, 15:51.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNä men finns det kylskåp på rummet?Kommentar
-
Norsk? [:-)]
Ursprungligen postat av RobinFinns det svenskt kaffe på hotellet? =)
Nä men finns det kylskåp på rummet?Kommentar
-
-
Hoppas att man är ibland de lycliga som får biljett i år.
Jag har velat åka dit flera år innan men alltid krockat med något annat som en viss person i detta hushållet tyckte var viktigare. Dom föstår ju ingenting [:-)]
I år fick jag hoppa över sweden rock för att inte revisorn skulle strypa mig så detta ser jag verkligen fram emot. Hoppas vi ses i Göteborg.Kommentar
-
-
Va i...! Ni är i Göteborg! Det finns tusen andra ställen att vara på mellan 23-06 än ett litet vandrarhem halvvägs till Mölndal!Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiVa i...! Ni är i Göteborg! Det finns tusen andra ställen att vara på mellan 23-06 än ett litet vandrarhem halvvägs till Mölndal!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar