hehe ja det är lite roligt skrivit. fick läsa de några ggr innan jag hajade.
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Håll korpgluggarna öppna nu för nu är det bara 4-5 dagar kvar tills man kan anmäla sig.Kommentar
-
ajfan, jag hinner nog inte få min lön....aja, platserna tar väl inte slut första veckan/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas Eajfan, jag hinner nog inte få min lön....aja, platserna tar väl inte slut första veckanKommentar
-
-
Ursprungligen postat av ZaphiHåll korpgluggarna öppna nu för nu är det bara 4-5 dagar kvar tills man kan anmäla sig.Kommentar
-
-
tror inte de kommer ta slut första veckan =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonVa? Nu hänger jag inte med riktigt...Kommentar
-
Va? Så det är begränsad tillgång? Det hade jag faktiskt inte en aning om...(dummare än tåget)
Hur anmäler man sig? Länk?Kommentar
-
Kommentar
-
Ok...det där visste jag ju om...herregud! Vette tusan vad som skett med skallen...är nog utarbetad...hehe. Tack för infon Micke!
Då får man se till att rappa på med anmälan... ;-)
Vad menar du med 4-5 dagar, Zaphi? När släpps "biljetterna"? Vilken dag...tid...?Kommentar
-
När CB ligger i din brevlåda. Allt står i PDFen...Kommentar
-
Stefan du är rolig du. Det har ju varit värsta hypen kring stämman, inte bara i den här tråden. Har du missat det? Jag har aktivt försökt lugna ner flera hyperventilerande personer, men är dock inte helt lika cool som Jonas E. Jag är nog först eller högst sex timmar efter först vilket känns helt betryggande. Har ingen statistik från förr men vet ändå att över 110 stämmobesökare i en sån här relativt liten förening skulle vara exceptionellt.Kommentar
-
För er som redan nu vill börja ladda för lite gôtt tjôt på Ciklidstämman i Göteborg, så kan jag starkt rekomendera det geniala språkprogrammet 'Svenska dialektmysterier' som idag behandlade dialekter från Västesverige (bästsverige) och särskilt då den Göteborska dialekten.
Repris 17/2 och 19/2
Ett litet smakprov förståss på go humor:
Kålle är nere på Avenyn en varm sommarkväll efter en runda på de lokala pubbarna.
Han ser en taxibil och går fram och frågar:
K: - É du ledi´
Jovisst, svara taxichaffören
K: - Visst é de härlitJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar