If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vad är det för fel på Thaistället? Nu när alla ciklidister för en gång skull samlas på samma ort förstår jag inte meningen med att vi ska spridas ut på olika ställen i Göteborg. Förra året när det inte fanns mer än ett ställe att välja på så fungerade det utmärkt.
Precis!
Hänga vid en stökig rockbar kan man väl göra resterande 51 veckor på året
Filipstad var perfekt!
Alla bodde på samma ställe och det fanns typ bara en pub i hålan.....
Vad är det för fel på Thaistället? Nu när alla ciklidister för en gång skull samlas på samma ort förstår jag inte meningen med att vi ska spridas ut på olika ställen i Göteborg. Förra året när det inte fanns mer än ett ställe att välja på så fungerade det utmärkt.
Klart man stannar på thaistället ett bra tag men lite senare på kvällen skulle det vara skoj o svinga håret, vi har inte så mycke såna barer här nere i lundaområdet.....alternativet är ju att jag tar med mig cd-samlingen till thaibaren ;-)
Pallar ni med en blandning på 70 plattor hårdrock så ska jag bara fixa en ordentlig cdväska så jag får med allt....
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Jonas ,om det bara är så kan jag ta med minst lika många skivor:-)
Vi har ett ställe med go i här i Örebro,annars får man vänta till Sweden rock i Sölvesborg,,,,så finns det hårdrock i närheten ballar inte jag ur.Det ända som får mej att kvida är dansbandsmusik och typ carola,lena ph odyl.
Men klart det blir en stund med taikäk också om det bara finns plats.
ja och så öl förstås.mmmmmmmmm
Kommentar