Ursprungligen postat av Cutekid
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Jag dricker annat med Zap så du behöver inte oroa dig En mörk engelsk är riktigt gott, samt en halvrökig virre .. då är kvällen räddad.
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidAndersson är bland det godaste som finns ... dela på en back Robin?
MvhMvh
RobinKommentar
-
Hähä sicka ölhävers de va här då...
Sista året har jag mer vart intresserad av gymträning bra/nyttig mat, proteindrinkar av alla dess slag osv
hälla i sig miljontals me tomma kallorier blandat me nervgift... njae, de bygger inga musklerSenast redigerad av Laesk; 09 February 2006, 22:25.Kommentar
-
Kommentar
-
Flyget är bokat och klart! Blev tillslut "billigast" och tidsmässigt bättre att flyga via Arlanda. Jag och Erik anländer till landvetter vid halv sju på fredagskvällen. Hur är förbindelserna från flygplatsen till stan/ vandrarhemmet? Buss eller dylikt.?
Serveras det frukost på vandrarhemmet? Behövs det tas med några lakan eller liknande?Mvh AlexKommentar
-
Det går flygbuss (som rullar, inte flyger). Kostar la 50-100kr. Den stannar på Korsvägen, där ni vill gå av.Kommentar
-
-
-
Måste man boka upp sig för att hänga med?
Jag är jäkligt sugen på att hänga med, men vet inte konkret än.Kommentar
-
Jag snackade med killen som har restaurangen och stället är nu bokat. Han vill veta en vecka innan hur många vi blir. Om vi blir flera så kan han ordna "ett bla plis". Det blir thailändskbuffé och öl.
MVH
MagnusKommentar
-
Kommentar
-
-
-
hur långt ska man behöva vingla från rockbaren till vandrarhemmet?/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
Kommentar