Ciklidstämman 2006

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wofflan
    NCS Medlem
    • September 2003
    • 660

jag kommer också upp redan på fredagen som det ser ut nu
    Mvh Fredrik

Kommentar

• Johan
      Användare
      • August 2002
      • 3029

vilka ska bo på hotell?

Kommentar

• Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

Jag skall bo på Hotell Casa de Zaphi.

Priserna du frågar efter Robin är:
        Delat med 8-10: cirka 125kr per pers
        Dubbelrum: 250kr per pers
        Enkelrum: 500kr (de har inga enkelrum, man betalar för ett dubbelrum som man får själv)
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

Verkar som om rätt många kommer att vara där redan på fredagen. Tänk dock på att en del föredrar att tjöta fisk på ett ställe där man kan höra varandra, medan andra är mer intresserade av att svänga sina lurviga och svinga åtskilliga pils. De föredragshållare som kommer brukar definitivt höra till den förstnämnda gruppen.
          Därför kan det vara vettigt att planera för två alternativa möjlighter på kvällen.

Kommentar

• Zaphi
            NCS Medlem
            • July 2002
            • 5395

Jepp, vi har snackat om detta tidigare. Jag föreslog en bar, men det var för mycket folk där tyckte vissa. Däremot är den mycket trevlig och relativ lugn. Ett av de senaste förslagen är ju Rockbaren, men jag är mycket tveksam till om cikliddoktorerna uppskattar svartklädda och bleka rockare med 10-talet piercingar var och metallica i bakgrunden... Så jag vet i tusan om det är ett bra förslag (Sorry Tony).

Hotell Gothia Towers har ju en mycket trevlig Afterworkgrej, med gratiskäk och grejer. Jag vet dock inte riktigt hur högljutt det är där.

Det är inte är lätt att hitta ett ställe i Göteborg på en fredagkväll som passar så bra (tyst och folktomt).

Jag tycker fortfarande Bishop Arms på Avenyn verkar vara det bästa förslaget, men det är ju bara vad jag tycker... Stort, tyst, trevligt, bra öl, men inte så billigt. Om vi är där vid tidigt så lär det finnas sittplatser! Det kan jag i princip garantera.

Kommentar

• deathdealer
              Användare
              • August 2004
              • 1639

@Zaphi - Bishop är bra!!!! Massa god öl (inte gratis, men man dricker bara det som är gott iallafall)....

Finns det någon som vill bo på Gothia?!?!?!?

DD
              "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
              "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• Jonas E
                Användare
                • February 2003
                • 2533

jag drar gärna en stund till rockbaren =)
                /Jonas
                540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• anli
                  Användare
                  • March 2003
                  • 3740

Jag komer att bo bekvämt... om nu tex gothia är det, så kanske där.
                  Nära å bekvämt skall det vara.
                  Anders L

Kommentar

• Dansken
                    Användare
                    • November 2004
                    • 47

Som fattig student får det bli vandrarhemmet. Får spara lyxboendet till framtida ciklidstämmor.
                    Christian Andersson

Kommentar

• Kalle-Maja
                      Användare
                      • December 2004
                      • 1324

Då börjar det dras åt rockbarer igen då. Kanske Kjells förslag om ett parallellt upplägg är bra. Tror fortfarande på att Magnus thailändare måste vara en bra start, kanske även en bra fortsättning för tjötarna. Om man vill gå vidare kan man ju sedan ha olika alternativ. En kompromiss för dom som både vill tjöta men ha lite mer för övriga sinnen kan vara någon hotellobby. Där brukar det vara bekvämt, finnas lite musik och olika människor samt dryckjom och övriga nödvändiga faciliteter.

Kommentar

• Zaphi
                        NCS Medlem
                        • July 2002
                        • 5395

Kalle-Maja: "Tjöta" två gånger i samma stycke? Du har redan ställt in dig på Göteborg hör jag

Kommentar

• anli
                          Användare
                          • March 2003
                          • 3740

Man behöver nog ingen musik eller dyligt, den lokala "touchen" kommer att ge rejält med underhållning. Spännade.
                          Man får väl läsa på lite Kalle å Ada historier så man smälter in :-D.
                          "tjöta"... ere så man uttalar det oxå?

PS Är väldigt berest, har faktiskt varit i Göteborg en gång på det dimmiga 70-talet (tror jag).
                          Senast redigerad av anli; 08 February 2006, 14:10.
                          Anders L

Kommentar

• Jonas E
                            Användare
                            • February 2003
                            • 2533

jaja, thaikäk först, sen efterpartaj på rockbaren =)
                            /Jonas
                            540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Robin
                              Användare
                              • January 2003
                              • 4526

Kålle å åda menar du Anli? :-)
                              Mvh
                              Robin

Kommentar

• Robin
                                Användare
                                • January 2003
                                • 4526

Ursprungligen postat av Zaphi
                                Enkelrum: 500kr (de har inga enkelrum, man betalar för ett dubbelrum som man får själv)
                                Dubbelsäng eller två enkla? (kan vara bra att veta inför fredagskvällen) ;-)

Betalar man det samtidigt som resten av summan då?
                                Mvh
                                Robin

Kommentar

Arbetssätt...