Ah vad bra, då delar vi alla på det! En räka var!
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Jaha, da har jag kopt flyg och tagbiljett (nar man bodde i Sverige sa visste man inte hur bra man hade det med forutsagbara tagpriser och noll byrokrati). Ni far nog redan nu fundera pa att hyra anabolastinna dorrvakter om jag inte skulle komma in.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Då gäller det att du håller korpgluggarna öppna den dagen programet presenteras här! Dock bör det nog inte bli några problem.Kommentar
-
Transportbokning är verkligen smidigt nuförtiden, men inte bara i Sverige, internet har betytt mycket. Faktum är att flygbokningssystemet och kontanthanteringen(bankomaterna) tidigt fungerade bra. Redan i början av 90-talet var dessa system datoriserade.
Ola, du kommer nog in. Vi ses snart.Kommentar
-
-
-
Det börjar dra ihop sig lite tills man kan anmäla sig till stämman. Det handlar väl om 10-12 dagar eller så antar jag...
Hur går det förresten med bokandet av den där restaurangen Magnus? Jag är övertygad om att det är bra att käka lite först, men jag (och förhoppningsvis några till) kommer förmodligen dra mig vidare till ett ölhak lite senare på kvällen....
Ni som kommer på fredagen får gärna anmäla er i denna tråd på nått sätt så vi får en känsla av hur många vi blir och kan välja ställe efter detta. En sak är klar, jag kommer att vara där!Kommentar
-
Jag och Slobban kommer nog på fredag som det verkar nu. Eller vad säger du Robin?Kommentar
-
-
Jag kommer tidigt fredag kväll. Kan oxå tänka mig gå vidare även om öl måste vara en gemensam nämnare för de ställen jag besöker. Blir det sent gillar jag techno.Kommentar
-
Vi kommer också på fredagen typ 9st fler får inte plats i min lilla bil
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
jag kommer upp på fredagen + minst en till.../Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
-
Ursprungligen postat av CutekidJag och Slobban kommer nog på fredag som det verkar nu. Eller vad säger du Robin?
Vad jag förstått så ingår inte den extra natten i paketet Zaphi? Vad kostade den extra?Mvh
RobinKommentar
-
Det skall stå i PDFen, men just nu går den inte att öppna här på min dator. Skumt.Kommentar
Kommentar