Ciklidstämman 2006

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

Ursprungligen postat av Jonas E
    Men vi kan inte börja betala förrän ciklidbladet dykt upp i lådan?
    Det stämmer.
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Ola Svensson
      • April 2002
      • 14633

Jag tycker ju att det ar valdigt olyckligt att jag far vanta med att kopa flygbiljett tills februari eftersom att jag inte kan vara saker pa att fa plats da ciklidbladet dyker upp en vecka senare hos mig. Risken ar att flygresan blir sa dyr att jag far stanna hemma. Samma galler sakert for langvaga tagresor, aven om de inte har problemet med ett garanterat forsenat ciklidblad.
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

Allt bör vara glasklart nu... När CB dyker upp i din brevlåda kan du göra din inbetalning. Inbetalningar innan detta är ogiltliga och återbetalas. Om du inte har CB bör du hålla ett öga på denna sajt då anmälningsinfon kommer dyka upp samma dag som CB kommer till medlemmarna.

Mitt tips är att hålla ett vakande öga på ciklid.se från 19/2 eller 20/2 eller så....
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Zaphi
          NCS Medlem
          • July 2002
          • 5395

Ola, om du håller koll på ciklid.se kan du betala in den dagen all info dyker upp här och samtidigt skicka ett mail till info@gcg.se så räknas din anmälan från den dagen mailet kommer fram. Detta gäller ENDAST för besökande från andra länder än Sverige.

Kommentar

• Kalle-Maja
            Användare
            • December 2004
            • 1324

Ola, min egen högst ovetenskapliga riskbedömning vad det gäller eventuellt efterfrågeöverskott på stämmoplatser landar nära noll procent. Entusiasmen i den här tråden bör nog tolkas som just entusiasm och inte leda till upphaussad panik kring biljettförsäljningen. Gör som jag, boka resa omedelbums och anmäl dig så fort som tillfälle ges. Vi ses!

Kommentar

• Zaphi
              NCS Medlem
              • July 2002
              • 5395

Jag håller med. Jag tror inte att platserna kommer ta slut första dagen. Så har det aldrig varit tidigare. Jag kan rekommendera alla er som kommer långväga ifrån att boka er transport, men det förutsätter såklart att ni anmäler er första dagen informationen dyker upp här.

Kommentar

• Zaphi
                NCS Medlem
                • July 2002
                • 5395

HOTELLREKOMMENDATIONER CIKLIDSTÄMMAN 2006

För er som av olika anledningar vill bo på annan boende än www.goteborgsvandrarhem.se, som är det som gäller i paketpriserna, kan jag rekommendera följande närliggande hotell i lite olika prisklasser:

Gothia Towers www.gothiatowers.se (Dyrt med direkt över gatan från Universeum)
                Hotel Lorensberg www.hotel-lorensberg.se (5 minuter från Universeum)
                Hotel Steens Pensionat www.steenspensionat.com (5-10 minuter från Universeum)

Dessa bokas på egen hand och kombineras fördelaktligen med paket utan boende.
                Senast redigerad av Zaphi; 24 January 2006, 14:58.

Kommentar

• Tony
                  Användare
                  • April 2002
                  • 4594

Även Quality Hotel Panorama ligger nära universeum.
                  Tony Englund

Kommentar

• anli
                    Användare
                    • March 2003
                    • 3740

www.gothiatowers.se verkar schysst för frugan å mig, vi som är lite äldre å vill ha det bekvämt och stiligt!
                    Anders L

Kommentar

• Zaphi
                      NCS Medlem
                      • July 2002
                      • 5395

Jo, det är hur bra som helst, men har även priser därefter. De skall tydligen även servera en räkmacka där uppe som är värd att döda för. Konstigt nog har jag inte provat denna ännu, men hört många rykten om den. Utöver detta är det även ett mycket populärt Afterwork-ställe på fredagkvällar faktiskt.

Kommentar

• Maria - Sjöjungfru
                        Användare
                        • November 2004
                        • 7

Ursprungligen postat av Zaphi
                        De skall tydligen även servera en räkmacka där uppe som är värd att döda för. Konstigt nog har jag inte provat denna ännu, men hört många rykten om den.
                        Jag kan intyga att räkmackan är absolut kanon []
                        Maria - Sjöjungfru
                        Mina bilder[K]

Kommentar

• Kalle-El
                          Användare
                          • August 2005
                          • 255

Mackan i sig hade säkert varit helt oki, om man nu gillat räkor...

Om man har lite problem med höga höjder är det där stället ingen höjdare dock, om man dessutom inte är så där våldsamt förtjust i hissar kan det hela utvecklas till en mycket obehaglig stund!

Kommentar

• Joakim Draktoft
                            NCS Medlem
                            • April 2002
                            • 7334

Jag kan också intyga att räkmackan inte går av för hackor, även om det var några år sedan jag smakade.
                            Joakim Draktoft
                            f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Zaphi
                              NCS Medlem
                              • July 2002
                              • 5395

Gothia Towers skall dessutom bygga en tredje "skyskrapa" inom kort och blir då europas största hotell med 1.200 rum. Idag är det Nordens största hotell med 704 rum.

Kommentar

• Johan
                                Användare
                                • August 2002
                                • 3029

vore inte fel att hänga på hotell istället, har presentkort som jag kan nyttja.

Kommentar

Arbetssätt...