uj, ja e nog i kläppen å åker snowboard när stämman är. Shit happens.
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
-
Låter som ett väldigt intresse redan så här drygt två månader innan..Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niklas OlssonLåter som ett väldigt intresse redan så här drygt två månader innan..
Har man inte upplevt en Ciklidstämma med fantastiska föredrag, god gemenskap och festlig inramning över en bägare med likasinnade, så har man definitivt något att se fram emot....Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Ursprungligen postat av tropfrogOm det inte går med vandrarhemmet så tar jag in intresseanmälningar till thairestaurangen.
MVH
Magnus
Jschooo...låter som en bra iddi.Mvh AlexKommentar
-
tropfrog: Skriv upp mig på listan till thaistället och rockbaren. reserverar mig ifall jag av någon konstig anledning inte skulle få plats till stämman./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Det skall bli väldigt kul det här, det är ju redan spikat. Faktiskt är rockbaren bland topp-3 av samtliga barer jag haft glädjen att besöka, både svenska och utländska. I allra bästa fall, alltså inte alltid, är det bannemig mer ös på Rockbaren än moshpit på en riktigt bra konsert Absoluta höjdpunkten var förfesten innan Maiden på Scandinavium 2004. Rockbaren var den kvällen minst 38 gånger bättre än konserten hoho.
Så, nu har jag väl inte fördärvat alla förväntningar?Tony EnglundKommentar
-
-
Ojojoj Tony. Detta låter jävligt bra! Gäller o ha ett kuvert med cash till fisk o ett kuvert till öl =)/Jonas
-
Jonas, du klarar ju dig med ett halvt ölkuvert eftersom du får två för en Tror det brukar vara sådär 39:- för två stora vilket i en del fall kan vara lurigt hehe.Tony EnglundKommentar
-
Sådär, nu finns det information om Ciklidstämman att läsa på Ciklid.se.
Föreläsare, program, tidpunkter och paketpriser. Allt hittar ni under rubriken Ciklidstämma i huvudmenyn eller gå direkt till http://www.ciklid.se/cs_index.asp
Bokningar kan EJ göras innan CB1/2006 har kommit ut (beräknat runt 20-25/2).
I CB finns betalningsinfo. Denna info publiceras samtidigt på Ciklid.se för de som inte är medlemmar och får tidningen.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Tony: 39kr för två stora! Nu snackar vi bra priser!
Hajmatning, weheee! Bara de inte är mina golden ni matar med så ede lugnt =)/Jonas
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenförst till kvarn, dvs först inbetalt?Kommentar
-
Men vi kan inte börja betala förrän ciklidbladet dykt upp i lådan?/Jonas
Kommentar