Rockbaren for me, vill vara centralt så man kan gå vidare å festa loss.
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinDet finns BASTU på vandrarhemmet när vi kommer hem för natten...!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Jonas ETony! Vi ska till rockbaren! jävlar, sån't roligt har vi inte här nere. Håret e polerat för lite svingande på fredagen =)Mvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av Daniel OdellRockbaren for me, vill vara centralt så man kan gå vidare å festa loss.
MVH
MagnusKommentar
-
-
Thairestaurang och senare till Rockbaren låter väl bra! Inte för att jag tror Rockbaren passar alla typer av människor (alla går i svart typ), men de har säkert en lägre åldersgräns kan jag tänka mig, vilket kanske är bra eftersom många väl är runt 18-23 eller så.
Dessutom ligger det i princip på Kungsgatan...Kommentar
-
men om det går att styra upp så de flesta bor på samma hotell så kan väl "the locals" komma dit så hänger vi där...el är det super viktigt att vi hänger på fräna hak. om nu hotellet el där vi bor har en trevlig lokal att hänga i, de kanske rent av har en relax.Kommentar
-
Håret tvätttas nåna gånger i veckan utan balsam eller annat krafs. I'm a natural beauty (eller nå't) []
Först thaikäk o sen rockbar, finfint! Mat, Mangel och Metal =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag tackade precis nej till mitt första fotbollsträningsläger på 8 år för att kunna komma på stämman!Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenmen om det går att styra upp så de flesta bor på samma hotell så kan väl "the locals" komma dit så hänger vi där...el är det super viktigt att vi hänger på fräna hak. om nu hotellet el där vi bor har en trevlig lokal att hänga i, de kanske rent av har en relax.
/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
korridoren finns en bastu, ett TV- och sällskapsrum samt två kök för självhushåll med matplatser samt ett pentry vi Tv-rummet. Vi har även en frukostservering som är öppen varje dag mellan 08:00-10:00. (Tidigare frukost efter överenskommelse.)Kommentar
-
Johan: Om de blir vilt i rockbaren, finns de frukost efter 10.00? jag sover oftast rätt länge ^^/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Om det finns möjlighet att hänga på vandrarhemmet så är det förståss en bra idé. Om man vill till rockbaren så finns det ju möjlighet att gå dit efter. Kanske någon skulle ringa och kolla med vandrarhemmet om det kan dundra in 50 akvarister och dricka öl i tv rummet eller nåt. Kan vara bra att ha kollat innan menar jag.
Om det inte går med vandrarhemmet så tar jag in intresseanmälningar till thairestaurangen.
MVH
MagnusKommentar
-
Jag tror inte vandrarhemmet fungerar så bra till det, speciellt om de inte serverar öl. Jag tror thaiplejset är det enda raka. Börja kvällen med thaikäk är väl inte fel heller.Kommentar
-
Kommentar