Rymligt ställe, låg musik... Jösses. Jag tror Frälsningsarmén har nån tillställning, det kanske vore något Jag vägrar dricka öl på en kinarestaurang!
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Alla hem till Viktor på förfest!!! =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag lägger alla mina röster på Rockbaren. Billigt (Ta två, betala för en), hyffsat lite folk innan 23 och dödsmetall och annat radioskval på lagom volym. Dock kommer alla metalheads med bihang intrillandes framåt senare, och då blire fartTony EnglundKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiRymligt ställe, låg musik... Jösses. Jag tror Frälsningsarmén har nån tillställning, det kanske vore något Jag vägrar dricka öl på en kinarestaurang!Kommentar
-
Det viktiga är sällskapet inte stället!Kommentar
-
Vi kommer säkert hitta på nått bra! Det finns massor av ställen...Kommentar
-
Kunde inte låta bli att kommentera....
"Den sociale" : Det viktiga är sällskapet inte stället!
"Den party sugne" : Vi kommer säkert hitta på nått bra! Det finns massor av ställen...
"Den törstige" : Det viktiga är sällskapet inte stället! Max 30 spänn för en bira tack.
Vi kommer säkert hitta på nått bra! Det finns massor av ställen...Med billiga bärs!!!
He,He, ;-)Kommentar
-
Tony! Vi ska till rockbaren! jävlar, sån't roligt har vi inte här nere. Håret e polerat för lite svingande på fredagen =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Kör du hårinpackning eller så du får härlig lyster eller?Kommentar
-
Jag har bra kontakter med en thairestaurang i mitt hus. Visserligen en bit ifrån universeum, men inte mer än 20 min att gå eller 100 kr taxi. Det är inom vallgraven och mer centralt än avenyn.
Jag kan boka det så att det håller öppet enbart för oss. De har gott käk och öl på flaska. Lokalen tar max 50 personer och släpper gärna in minderåriga om de inte dricker alkohol. Musiken får vi givetvis välja själv, både sort och volym. Kan det vara av intresse?
MVH
MagnusKommentar
-
Låter bra Magnus.Kommentar
-
Tycker det låter perfekt. Man kan ju även se det som en kompromiss(även om inte jag gör det) och tänka sig att man gör olika saker senare. Bättre än att i varje fall göra olika saker först. Fast det verkar som det finns lite olika idéer...Kommentar
-
Jag tror inte det blir några som helst problem att komma överens om ställe att tillbringa kvällen/kvällarna på. Klarade vi ha ett sådant kalas i Filipstad vore det ju märkligt om vi misslyckas i Göteborg
Jag tycker tropfrogs alternativ låter mycket vettigt!Tony EnglundKommentar
-
Kommentar