Samma här Jonas, fast en annans lotter gav ju lite utdelning.
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Påminn oss inte om det Robin. jag hade precis glömt ditt leende med famnen full av fiskpåsar : ) Jag vet inte hur jag tar mig upp men det är väl inte omöjligt att det går att ordna någon gemensam transport upp från skaune den här gången också/MikaelKommentar
-
Jag kan ju försöka trösta mig med att jag aldrig kommer ha sån tur igen.. vet inte om jag ska köpa lotter 2006 för jag lär väl inte vinna nått på flera år.Mvh
RobinKommentar
-
Men calle, jag ska inte ha några fler fiskar. Jag ska ju köpa lotter så jag kan vinna käk till de jag redan har (och förhoppningsvis en ny malawimugg, den gick sönder förra veckan).
Ölen kostar ju en del, men jag har plats till fler fiskar, har kar som inte är uppställda än, så några fina Labeotropheus hade vart trevligt att utöka mitt 540 med, är lite tunt med fisk för tillfället.
Robin: påminn oss för h-vete inte om din jävla tur, mitt aulonocara-oare kom hem, tre veckor efteråt slår hannen ihjäl honana och går sen o dör av tristess. Jag hade ialla fall haft plats till de därade Lediolamprologusarna hos mina Tanganyika =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Varför sa du inget.. du kunde köpt dom av mig.. jag hade inte plats. Nästa gång ska jag vara kyligare med mina fiskval i stridens hetta.Mvh
RobinKommentar
-
Jag kommer garanterat har inget att skylla på nu när det är i Gbg
En bunt CA akvarister kommer nog slagga hos mig som det verkar eller hur Alexander.
Ser verkligen framemot stämman och hoppas det blir någon talare som håller föredrag om Syd alternativt centralamerika också.Magister Mundi sum!Kommentar
-
Absolut Marcus.
De två senaste inläggen postat av mig var inte av egoistisk mening, utan bara få andra ungdommar en möjlighet att medverka på stämmorna.
*EDIT
Någon annan norrlänning som ska till stämman?Senast redigerad av Alexander Ylipää; 01 December 2005, 15:07.Mvh AlexKommentar
-
Verkar som om det är flera på gång upp från Skåne - månne klokt att posta i denna tråd för samåkning. Fyllda bilar är bra - både ekonomiskt och trevligt!!
Hittills känner jag till mig själv, Daniel, Anders, Cutekid, Jonas och micro. Känner ni till fler?
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
hänger på också om att samåka ju.
bor uppe vid nv skåne iaf
bengt540-liters Tanganyika: Cyprichromis leptosoma, Paracyprichromis Paracyprichromis
325-liters Tanganyika Tropheus duboisi, Tropheus brichardi "ISONGA"
100-liters Tanganyika J.regani, A.calvusKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanÄven Thomas Weidner (jordätarexpert) är nu klar till årets ciklidstämmaKommentar
-
Någon som bokat hotell redan?Vilket i så fall?Är det Gothia som gäller?375L Malawi
112L Tanganyika
90L Tanganyikayngel
45L TanganyikaKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke LövbergNågon som bokat hotell redan?Vilket i så fall?Är det Gothia som gäller?Kommentar
-
Några former av rabatter på paketpriserna för vissa grupper av människor exempelvis ungdomar (eller kvinnor som skulle vara olagligt) kommer inte finnas. Där finns i princip inga som helst marginaler vad gäller detta och det är inte dessa priser som föreningarna som anordnar stämman tjänar några pengar på.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiNågra former av rabatter på paketpriserna för vissa grupper av människor exempelvis ungdomar (eller kvinnor som skulle vara olagligt) kommer inte finnas. Där finns i princip inga som helst marginaler vad gäller detta och det är inte dessa priser som föreningarna som anordnar stämman tjänar några pengar på.Mvh AlexKommentar
Kommentar