If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
När dyker folk upp i Göteborg? Jag funderar på att gå tidigt från jobbet och kanske möta upp några i förväg om det går... Någon som kommer runt 16 eller så ?
Thairesturangen ligger på surbrunnsgatan 8 vid början av kungsgatan. Det tar ca 40 minuter att gå från vandrarhemmet, så taxi är att rekomendera. Men sen är ni ju i centrum för resten av kvällen.
MVH
Magnus
Thairesturangen ligger på surbrunnsgatan 8 vid början av kungsgatan. Det tar ca 40 minuter att gå från vandrarhemmet, så taxi är att rekomendera. Men sen är ni ju i centrum för resten av kvällen.
MVH
Magnus
Resturangen heter panang thai och ligger på surbrunnsgatan 8. De har 30 platser, men kan trycka in några till om det blir nödvändigt. Jag tycker dock att vi får begränsa oss till 35 ätande, om det kommer fler efter maten är det ok, då är det ju barhäng som gäller. Just nu är vi 22 st anmälda. De som hart sällskap med sig måste räkna in dem också, det är nu först till kvarn som gäller.
MVH
Magnus
Det går väl spårvagn eller "finns det möjlighet till att åka sån där Trådbuss"?
[] []
" -Det kommer inte finnas ngn möjlighet att åka trådbuss, inte på ett sådant här tidigt stadium"
" -Jag vill inte att ni tar några egna initiativ på ett så här tidigt stadium, inga utsvävningar"
" -Vi ska in i den byggnaden, det är vårt primära mål"
Ha ha ha torsk på tallin ... klockren. Torsk i Grästorp kommer du väl att bli kallad efter dina rundor på chattan[]
Kommentar