Vad jag vet så är det jävligt svårt att kolla upp en gammal betalning på internet.
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
jodå johan det får du! sista sidan efter du tryckt på bekräfta får man en vy som man kan skriva ut.. jag iaf. (FSB)Mvh
RobinKommentar
-
Då har även jag betalt in. Ska bli kul att ses igen.
Självklart ska vi alla fota Robin. Vi kanske kan ha en egen tråd på forumet. Bästa fotot på Robin 2006Kommentar
-
mm robin, det är ju en utskrift på att jag bokat transaktionen, men jag får inte ut något som styrker att den blivit genomförd. får väl masa mig in till banken o be de skriva ut en.Kommentar
-
Du kan gå in under genomförda betalningar Johan.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääVad är det bra för? Förra året skulle kvitto också medtagas, men väl där behövdes inget kvitto visas.
Klart att alla på nått sätt kan skriva ut någon slags betalningsbekräftelse.....Kommentar
-
Bumpar tillbaka frågan eftersom svaret aldrig kom
Varför krävs kvitto? Så att ingen annan kan regga sig på ens annans namn, eller?Mvh AlexKommentar
-
Jep, bland annat! Vi vill ju se att personen verkligen betalt...Kommentar
-
ska kolla idag om jag kan ta ut kvitto, betalning bokades igår , genemförs säkert idag. ska kolla dom du sa där cute på genomförda, om jag har nån sån funktion (nordea)Kommentar
-
gå in på betalningshistorik under betalningar och överföringar så kan du skriva ut ett "kvitto"Mvh FredrikKommentar
-
Kvitto behover man val anda bara som en dubbelkoll dvs om nagot gatt fel och man inte finns med bland de sma "paketen" som delas ut? Det borde racka med att skriva ner uppgifterna. Om nagon vill forfalska ett registerutdrag fran sin bank sa ar det det lattaste i varlden.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Precis, det är inte en så stor grej att haka upp sig på...Kommentar
-
Ni borde ha namn på de som betalat ,Jag tänkte betala nu på nätet men har ingen skrivare :/Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenska kolla idag om jag kan ta ut kvitto, betalning bokades igår , genemförs säkert idag. ska kolla dom du sa där cute på genomförda, om jag har nån sån funktion (nordea)
MvhKommentar
Kommentar